Scheid namen met een komma.
moet je altijd vast 5 wissels meenemen trouwens?
word ik weer uit mn potje gegooit, contract loopt wel af.. straks heb ik geen contracten meer? kan ik niet met 11 man spelen? HELP!
mensen, is die gamecard.nu betrouwbaar? Wil hem namelijk ook aanschaffen! Maar nog de volgende vraagjes; Kun je ook gewoon een vriendschappelijke...
ik heb nog even 2 vraagjes over UT; 1. als ik hem download, kan mn broertje op zijn account dan ook gewoon UT spelen, of moet hij ook 800 punten...
geen kosten voor de ps3 UT? wel voor xbox..
Goedenavond mensen, ik ben de laatste tijd helemaal in de ban van fifa. Na wat uurtjes flink trainen wou ik vanavond tegen mijn kameraden spelen...
wat is trouwens het nut van die eafootballworld naast de filmpjes uploaden? je kunt je rank niet zien, hij telt unranked matches ook mee..
is het heel raar dat ik niet online durf te spelen omdat ik bang ben mijn account te verpesten? ;) dat er heel wat losses staan en weinig wins.....
true
waar kun je online je resultaten zien?
@IndoAap oké bedankt! Heeft iemand niet een handig linkje naar een site waar de multiplayer word uitgelegd?
hoe zit dat nou eigenlijk met die online modus? Je krijgt punten als je wint, afhankelijk van de tegenstander's ranking/team word dit bepaald? Als je...
hoelang gaat een controller ongeveer mee met goed gebruik? Of hoe lang gaat jouw controller al mee zonder problemen..
over dat krassen, geld dat ook als je xbox360 uit is? of is het puur dat als het spel draait en je hem dan beweegt dat hij dan gaat krassen? En is...
http://www.bol.com/nl/p/games/xbox-360-pro-flexibele-voordeelbundel/1004004006463683/index.html dat is wel een leuke actie! heb ik hem ook...