Scheid namen met een komma.
By de 5 ligt dat mietje al.........maar we hebben er dan nog 595 tegaan dus leggen door knallen.......8)
Misschien een beetje een domme vraag.. Maar ken er een dolby surround sound set op de Xbox worden aangesloten...:~ :~ :~
Nee man..... Weet je welke je gewoon MOET hebben... Buffy the vampier slayer.......VETTE GAME!!!!!!!!!!:[ :[ :[
Ja wanneer komt dit spe eigenlijk uit...????????? Wel een vette game.....!!!!! Ik had Toejam and Earl op de Sega 32-bit........daar wastie al...
Must haves: Splinter Cell Mech Assault Unreal Championship Deathrow Timesplitters 2 Project Ego Toejam & Earl Brute Force [IMG]
Timesplitters 2.....wanneer }:]
1.Halo:combat evolved 2.Blood Omen 2:the Legacy of Kain 3.Hunter:the Reckoning 4.Tony Hawk Pro Skater 3 5.Dead or Alive 3 Tralalalala ....w8...
pfffffffffffff.. gellukig heb ik hem niet gekocht......8)
Project Ego!!!!! Als Halo 2 op de markt komt....dan hebben we al zat first person shooters in huis..ik noem; Unreal Championship Doom 3...
Vette box arts......... Maar alleen een vraagje.....hoe plaats ik zelf zoon box art..??? Send a PM8)
Mocht dat gebeuren ....dat ze Splinter Cell ook nog gaan uitstellen...dan zal ik me Xbox :[:[:[ritueel verbranden.:[:[:[
Mense........noem eens duidelijke plaatsen......... Heeft iemand hem ook in Schagen of Alkmaar gezien????????:+
Ik hoor ze namelijk wel eens praten over een magazine met demo cd`s...??? 8)
Ik zag net bij the home page..dat er links onder in een magazine te bestellen is.... Is dat die Officiele Xbox magazine..????
Kan iemand me helpen... Ik zoek een Xbox magazine....ALLEEN voor de Xbox en niet met Playstation en Pc etc.... Maar dan wel een waar je van die...
Halo Ego...!!!!!}:] Beide natuurlijk....deze gaan vet worden...!!! Maar eerst maar eens Splinter Cell , Unreal Championship , Brute Force en...
Hij zal wel bakker zijn...!!!! }:]
HAhAHA 1o eurooootjes te duur voor je...... Werk je voor 50 euro centjes per uur of zo..?????}:] Das toch mooi als ze die prijs hebben......maar...
En laat me weten wat je er van vind......!!!!!!!!!!!!!! Ik kan niet w88.....op XBL
The Chicken Suit is een filmpje dat gaat over XBL......}:] En hij is zooooooooo lachuh...klik hieronder maar op de link.... Als je word...