Scheid namen met een komma.
"We willen echt graag een clanmatch tegen jullie doen maar de eerstvolgende wordt op de WCG!" Ik dacht dat er van nederland maar 1 clan naar het...
hahaha montana wil het scherm snel hebben want dan verkoopt ie m voor een deel van zn x-doos_O-
wie heeft de middelen om een heel gebouw in as te leggen? heb geen zin meer in mn werk!:'(
heb dit spel vroeger ook gespeeld was toen de tijd wel een vet spel:thumbsup: maar wie kent het spel niet man....?
weet ik niet man ik hoorde dat als je iets ombuild dat ze via microsoft je ip trace en dan voortaan je xbox shit blokke. maar we wachten het gewoon...
hahaha tja, helaas monti... dat wordt een nieuwe ste....kopen:x
tja ik denk zelf dat je geen garantie er meer op heb tana en met heel veel pech wordt je IP ook geblokt... maar das in het uiterstegeval...dont let...
ziet er vet uit toch maupie? Hey monty geile beer van me als je ff langs komt, en even heeeel erg 'lief" voor me bent... gaan wij het even...
ja ik ben m nu ook ff kwijt...:~
lief spelen jongens!
thnxs a lot mate! Tja vanavond ben ik er ook weer gezellig hopen dat we deze keer niet tegen sesamstraat mensen moeten spelen die allemaal...
blowjob kan ook tijdens het spelen and...who needs food anyway?
lol thnxs anyway ik hoorde al van maup hoe ik aan die pics moet komen dan hoor ik er straks ook helemaal bij haha echt he montana regel dan...
hahaha tja idd ik zit normaal nooit op een forum ik weet wel hoe je het moet instellen alleen moet ik die plaatjes ff hebben :D
WOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOT SCHERMPIES ZIJN BINNNNNUHHHHHHHHHHH ps:hoe kom je aan die plaatjes van de clan? onder een post of aan de...
PG|CEASE2EX1ST IS MORGEN :b: \o/ JARIG\o/ :b: ik hoef geen kado's hoor jongens stort maar gewoon een groot geld bedrag op mijn rekening *)
lol Hey 3kings...vertelde jij me laatst niet dat jou zus een omgebouwde taise kerel was?of mocht ik dat niet door vertellen:x :~
\o/ EERSTE!\o/ Natuurlijk kunnen wij er over praten maar het is al lang duidelijk wie dat is. Natuurlijk onze....\o/ \o/ \o/ MAUPERD\o/ \o/ \o/...
We gaan eens lekker discuseren over wie de beste clan leader ooit is.
MAUPIE!!!!! HEY MAUPIE OUWE PISKUT! Het weekeind was ondanks alles :thumbsup: het gaat allemaal goed komen en we gaan het helemaal maken. _O_...