Scheid namen met een komma.
kan je bij de multiplayer van halo (niet co-op) ook de banshee (dat vliegding) gebruiken?
kasumi's 4e kostuum door story mode zonder continues te halen. lei fangs 3e kostuum door survival mode met jann-lee te doen en 20 wins te halen....
ik kan de Xbox morgen vanaf 12:00 ophalen bij free record shop en ben om 12:30 uit:D
je kan nou al veel meer spellen bestellen op frs.nl en bij dixons kan je JSRF ook al bestellen dus hij zal er wel zijn
je kan het zelfs met z'n 4en spelen:D
ze mailen je de 12e of de 13e dat je het de 14e op kan halen
in Hilversum hebben ze de Xbox ook al ik had gebeld, dat ik hem dan kwam ophalen maar toen ik aankwam zeiden ze opeens de 14e...:'(
ik kreeg vandaag nog een mailtje van free record shop dat ze de Xbox op de 14e 100% zeker hebben.
ik heb gebeld, ze zeiden dat ie de 14e verzonden wordt...
mijn bestelstatus is nou: uw bestelling is afgeleverd... maar ik heb nog niets ontvangen:'(
omdat liquid zei dat ie toen nog vandaag verstuurd werd
heb je je Xbox al liquid?? mijn status is nu:Uw bestelling is klaar voor verzending wordt ie dan pas 13maart verzonden?:~
ik heb hem ook besteld mijn bestelstatus is nou: uw bestelling is klaar voor verwerking... kwamen die spellen nou ook maar eerder uit;)
die xboxen daar zijn zeker toch allemaal al gereserveerd denk ik:'(
ik ben om half 1 uit ik heb de week daarna wel proefwerkweek:'(
Jet set radio future halo dead or alive 3 extra controller 2 van die PS2/Xbox controller converters van psxshop.nl en de xbox zelf
er hangen daar allemaal posters van in de free record shop
tja, dat weet ik ook niet maar ik vind die 10% wel handig :)
je kan ook gewoon bij free record shop een coca cola card gratis aanvragen. heb je ook 10% korting op alle games + cd's.
10% korting alleen op software? of ook op hardware?