Scheid namen met een komma.
lol hoe snel een mening kan veranderen en dat zelfs nog voordat je een seconde hebt gespeeld
Denk dat ik hem gewoon op easy zet ipv builds te maken :+ Ondanks dat ik alle sidecontent doe is het upgraden van je armour altijd nog wel lastig....
Ja qua side content zo een beetje alles gedaan wat tot nu toe mogelijk is
Zit nu op 28 uur en ben net bij het stuk waar [SPOILER] Neem aan dat ik al wel ruim over de helft zit qua verhaal? Wat zijn de Bersekers trouwens...
[MEDIA]
[MEDIA] [MEDIA] [MEDIA] [MEDIA] [MEDIA]
Was wel prima maar had van mij betreft wel wat korter mogen zijn
we gaan niet door
Doet gewoon pijn om naar hier naar te kijken
Wat had je meer verwacht? Ik vind het echt netjes dat ze een grote update gratis uitbrengen voor een 10 jaar oude game. Alles wat ze boven de 60FPS...
Niemand die voor een speler van zijn leeftijd en met zulke salariseisen veel geld gaat betalen als die aan het eind van het seizoen ook nog eens...
Dit is wel een klein beetje anders omdat hij de media heeft opgezocht en de club dus eigenlijk geen andere keus heeft gegeven. Dit is eigenlijk niet...
Het zou toch niet meer goedkomen en zo heb je in ieder geval zijn salaris van de balans af
Het is een direct vervolg op 2018, ik zou niet weten wat je anders had moeten verwachten? Ondanks dat het identiek is aan 2018 vermaak ik mij er tot...
Dus als hij wel wat scherper was geweest had hij op een telepathische manier geweten waar Yerewn was in het verhaal? Denk dat ik ook maar eens begin...
Als je PS+ neemt zit die volgens mij nog steeds gratis bij de PS+ collectie
Ik irriteer mij wel aan Atreus als er puzzels zijn die je moet oplossen. Die begint al heel snel hints te geven zonder dat ik eerst even rustig zelf...
[SPOILER]
Dat was ook mijn plan en ik heb het -1 dag volgehouden