Scheid namen met een komma.
Moet altijd lachen op Twitter. Die reacties als iemand roept dat safemoon een ponzi is "you're just mad cause you missed it"
Hebben niet een handje vol wallets 90% van doge in handen ofzo? Weet het even exact niet maar klinkt lekker sustainable
Doge is letterlijk een joke. Wordt gemanipuleerd door Musk en Cuban. Mensen gaan net zoveel geld verliezen als mensen geld maken, wat gaat leiden dat...
Doge slaat echt werkelijk nergens op en gaat zorgen dat er meer regulering gaat komen. Deze shit is niet healthy
Ik zie net dat SXP staking naar 56% is op acryptos... lekker
En dat heeft zeker invloed op acryptos pancakenpools? Ada is daar via venus
Die sale van vorige week was wel lekker. SXP ruim 50% en Coti en cake zelfs 100% gestegen.
Ze gaan hun plannen in Afrika bekend maken. Ergens dit jaar gaan smart contracts ook live. Mijn gevoel bij deze munt is dat ze ook echt wat teweeg...
https://blog.swipe.io/swipe-v2-largest-sxp-burn-in-history-7ce5ff933a77 Thanks voor de tip..
Jawel. Maar mooier als Cardano boven de 2 gaat traden en niet onder 1 Lekkere dump net... Thanks Facebook
Verwachten jullie een boost voor ADA morgen met dat evenement? Ik ben mega bullish op cardano maar ik vind dit soort dingen altijd eng. Wordt het een...
Ja joh. cake (insane, in 10 dagen 1 hele cake), ada, polka, vet, sxp, polka en matic lekker aan het harken. Matic 90 dagen locked staking wel erg...
Je vergeet te vermelden dus ALL IN
Vind het maar shit. Val altijd bijna om met die split squats
Matic stond vannacht op 89ct... Ff corrigeren en door graag. $2 Ik kan m'n locked stakings op Binance niet vroegtijdig eruit halen zeker? Ik heb...
Ja je mindset moet ook zijn "oh dip, nu kopen" (dat houdt natuurlijk op als de bear market begint). Het liefst met winsten die je in een stable coin...
Ik weet niet of dat te laat is voor ETH.. Ik heb zelf best wat in Matic gestopt, layer 2 solution voor ethereum. Maar is BNB ethereum dan niet al...
Verkopen doe je wanneer alles op 20% groen staat joh. Vandaag dan beter inderdaad
Denk dat die vorige week was. Daily RSI heeft bullish divergence. Weekly is uit overbought. Zullen zien of de Macd kruist. Kan nog steeds de B wave...
Lekker wakker worden. Alles groen. Ik schrik me dood van Matic... Eindelijk weer 50 cent