Scheid namen met een komma.
Geweldige serie! Echt heerlijke humor!!
Dit zit in je registry verwerkt...ga naar start-> Run (uitvoeren) -> regedit Dan kun je hier op die email adressen zoeken, als ik bij mij zelf...
Yes ik heb em ook! (FRS Leidschendam, de laatste!) Heb net even kunnen spelen maar ik moet zo werken.... Eerste indruk: geweldig!
zeker de samsung, deze drive leest (bijna) alle cd media, cd-r, cdrw, dvdr, en dvdrw alles! de thompson leest het minste, deze drive heb ik ook en...
heeft iemand enig idee waar je in den haag xbox games kunt huren?
toch is een hub niet echt handig hier...je verdeeld je bandbreedte over al je poorten waardoor je op je pc of op je xbox nooit met volledige snelheid...
met getweaked neem ik aan dat je bedoeld dat de modem tevens als router te gebruiken is? Ik heb dit ook zo en dan icm een switch werkt perfect...
|:- ........
niks..maar dan moeten zij ook niet gaan zeggen dat je "echt" een 15 jarige bent...terwijl ze zelf ook lopen te flamen...maar goed...
Heb hem ook nog niet helaas, vindt het wel heel vaag allemaal...bijna iedereen heeft hem zo te zien. Dit wordt dus wachten tot maandag (NPD werkt...
Misschien toch een idee om een router aan te schaffen heb ik zelf ook net gedaan, 35 euro bij fascom in den haag.
nee, het was al sinds een weekje ofzo mogelijk om met live te connecten t/m het punt dat je je xbox live nummer moet invullen(zit in starterspakket)....
kon je voordat je je live pakketje had gekregen wel met xbox live connecten of is het pas nadat je je gegevens hebt ingevuld dat het niet mogelijk is...
nedgame blokkie15: bedankt voor je advies, maar ik heb even gekeken bij Nedgame maar moto GP staat niet bij hen in de lijst! Misschien dat ze hem...
majestik: yes ben ik geweest, en als ik mij niet vergis is het spel niet meer te bestellen (correct me if i'm wrong).
online Online kopen is een mogelijkheid, toch weet je vaak niet als je online koopt of ze het op voorraad hebben. Je hebt dan best kans dat je weer...
---
vraagje: WAAR is moto gp te krijgen? :~ Ik wil hem graag nieuw kopen, maar geen enkele winkel in regio den haag en rotterdam heeft dit spel!! Mijn...
Cd 2 He.... heb je geprobeerd om met beide cd's het spel op te starten? Ik had namelijk hetzelfde probleem toen ik hem gister had gekocht, maar...