Scheid namen met een komma.
Er ligt idd maar 1 controller, maar vrees niet, ik heb er meerdere :9 Want Fuzion Frenzy met meerdere spelers blijft errug leuk. En wat dacht je...
Kapot ?!? Wat is er dan gebeurt :~
Okay, Hier de Home Entertainment System specs; LG 42" Flatron Plasma - MZ 42PZ14 LG Digital PDP Tuner - RZBA10 Philips Digital Satellite...
Hey Xenior, yupZ still Alive :p Het is wat behelpen, 42" blijft een beetje klein!
[IMG] Ik moet het helaas met dit setje doen:'(
Kom maar op met die T-Shirts, lijkt me een goed plan! Laat wel eerst het ontwerp zien.. en gaarne ook leverbaar in XXL :D
Die zijn er wel, maar die zien er niet uit :'( Kijk maar eens bij skinz.org
Ik kwam nog wat andere goodies tegen van de Xbox, zoals Visual Styles voor Windows XP! [IMG]
Zijn er nog meer Xbox Skinz in omloop?
Lijkt me een strak plan ;)
Helaas, ik ben niet de eigenaar geworden van xbox.nl Sterker nog, ik heb niet eens een reply gekregen op mijn aanbod. :'(
Bedoel je mijn avatar?
Ik kwam een mooie Skin tegen voor windows Mediaplayer. [IMG] Je kan hem hier downloaden. Mocht je geen zin hebben om je bij xbox.com te...
Je moet in Survival Mode in de Top 10 komen om je naam te schrijven, dit wordt dan de naam van de Box!
Kobold, op Ebay worden regelmatig Avanced AV Packs aangeboden!
Anders naar Mediamarkt.. daar sterft het van de Xbox spullen :p
Voor de liefhebbers.. een screenshot van de OXM Demo Disk 1 [IMG] Dit is dus de US versie voor de duidelijkheid 8)
Zijn de Pics er al }:] }:]
Ik heb zelf NFL Fever 2002 (US).. de game RockZ! Echt veel fun als je tenminste van die Sport houd. Een goede toko voor UK xbox games is...
Er loopt al een topic over kabels !!