Scheid namen met een komma.
Hey iedereen k kwam bij Dixons om te vragen wanneer de mini ipod uitkomt en hij zei dat hij pas ergen in juni uitkomt omdat er teveel vraag is in...
Splinter cell
THX iedereen voor zijn of haar reacties!
Hey iedereen, Ik zit een beetje met een probleem want ik heb namelijk een best goede vriend die ook een xbox heeft, hij kocht (bijna) nooit games...
niet van een onbekend merk maar van phillips of Sony of jvc dan ben je zeker een duizendje kwijt me ouders hadden er een van Sony twee weken...
Kent iemand deze game? Want er zijn geen reviews/previews geschreven. Dus wou ik ff jullie reactie erop weten Alvast bedankt!_O_ _O_ _O_
Dat is een mening maar ik vind het supermooi en dope PS: Bekijk de review
Megaman?
thx THX ALLEMAAL! _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
Ik wil al een tijdje een racestuurtje kopen, maar op bijna geeneen racespel staat dat ''ie'' compatible is voor een racestuurtje, kun je die spellen...
Hey hij doet het niet.
Even mijn nieuwe logo testen :P
Laat dan maar... O laat dan maar zitten.
Hey weet iemand of je je username kunt veranderen? Ik wil namelijk een andere naam. Alvast bedankt, Berry
Gefeli winnaars :P
goeskope controller Bij Dixons in Hoorn ligt een nieuwe controller voor iets van €25 ofzo die lijkt een beetje op de s-controller. Moet je daar ff...
maar ik ben nog lang geen achttien is iedereen hier achttien ofzo?
Weet iemand hoe een creditcard werkt? een vriend van me zei dat creditcardmaatschappijen heel veel rente vroegen. Hoe doen jullie dat dan je gaat...
o En wat denk jij dat je aan het doen bent? Als je niks te melden hebt, doe het dan niet hier. WAARSCHUWING VOOR JOU! Gewijzigd door...
wat verwacht je dan van games???dat ze allemaal net zo goed zijn als Halo???