Scheid namen met een komma.
als je reloaded heb gezien dan word je gewoon verplicht om gewoon Revolutions te kijken en aangezien dat toch niet zo erg is :9 :9
halo is gewoon een xbox game en voor de xbox die dus beter zijn dan voor de pc:)
Daar is al een thread over :~ http://archief.xboxworld.nl/forum/showthread.php?s=&threadid=33210
dit is een erg vet spel :p dit spel had ik vroeger ook maar dan met een pistool :)
hier zijn al meerdere threads over hoor !!!!!!!!!
ik krijg binnenkort een sony trinitron van 60cm op mijn kamer :p
dat NIET wil bedoel ik sorry jongens |:-
je kan xbox mediaplayer gebruiken dan kan je wel plaatjes bekijken en mp3's afspelen alleen daarvoor moet je een mod-chip en aangezien dat iedereen...
binnekort komt ook metal gear solid 3 dus we zullen zien wat de toekomst onz brengt maar welke zou nou beter worden :~ :~
ik ga hem denk ik ook wel halen want de reacties zijn zeer positief...:p
Ssx Tricky is wel leuk met de multiplayer en zeker om elkaar van het board af te meppen}:] 3) en Halo is natuurlijk zeer goed
kijk deze wreede brommer stem wel ff pleasse www.flandria.tk
ik ook :'( :'( :'( geen zin om te leren ik wil op de xbox spelen :9
ik kan me nog herrineren dat ik hier voor de eerste kwam ik was verliefd op Halo :9 :9 :9 elke dag ging ik die review lezen....maar dit is de beste...
Hoe zet je zon plaatje bij je naam dat wil ik ook wel :9 ik weet nog niet hoe dat moet |:-
ok is goed
hmmm.... ik ga hem misschien wel halen en ik kan trouwens al burnout 2 en enter the matrix krijgen :p :p :p en hoe is trouwens de multiplayer mode
Heeft iemand al de The Sims gespeelt op de xbox want hij lijkt me wel leuk met zijn 2en vooral.Heb je hem gespeelt geef dan even asjeblieft je mening...
hij komt inderdaad van rockstar maar het is niet het zelfde als gta3 heb ik gehoord maar kwa multiplayer lijkt ie me wel vet
de menigen zijn wel verschillend maar er vinden meer mensen het spel slecht dan goed maar ik ga het spel wel ff uitchecken:)