Scheid namen met een komma.
Grrr ik moet nog steeds wachten tot 14 Maart! Heb nog op het laatste moment Rally Sport Championship erbij gereserveerdt :D
Nog 6 dagen :D BTW No offense maar Rapter je Avatar lijkt op Pim Fortyuin! LOL!
Dat wilde ik nou net ook gaan zeggen over Solid Snake :D :D :D :p
Hehehe ja het zijn zakkenwassers! Het woord zegt het al: "Replay" ze rippen alles gewoon alles overall herhaaldelijk vandaan :D
Dat wilde ik nou net ook gaan zeggen over "Master Chief" (Halo) :D
Als je echt een race game wilt neem dan RSC "Rally Sport Challange" er wordt zelfs gezegd dat deze game een makkelijke GT3 beater is en de beste...
Replay is een KUTsite! ze rippen alles weg van DGS! Voorbeeld: Hier de originele Preview van Project Ego door mijn collega Wwulf op...
Geef eens het goede voorbeeld dan ;)
Graag Woutje :D
Zucht* wat ik dus pas 1000 keer verteld heb: "Dan heb jij een 60 of 100Hz televisie!"
Als jij een NTSC Xbox hebt dan is jouw tv 100% zeker weten 60 of 100Hz.... En ga me nu niet zeggen dat je een 50Hz TV hebt zonder speciale kabel...
Hugh*! :D
Ik zal het ff opzoeken wat de exacte naam van dit kabeltje gaat worden...
Wat ik ga doen? als ik mijn Xbox ophaal op 14 Maart dan verzoek ik de gameshop eigenaar vriendelijk om hem even voor mij aan te sluiten zodat ik...
Sorry maar dit is onjuist.... Als de Xbox uitkomt dan kan je hier een speciale kabel bij aan aanschaffen, deze kabel dient ervoor om TV's die geen...
Hee die gozer die de recensie van VF4 heeft geschreven heet ook cK!? Of ben ik het? :D
Geneen vraag is dom jedigeub! En om je vraag te beantwoorden, ja je hebt een (pal) XBox gereserveerd dus heb ook jij de keuze uit 50/60 Hz.
Jawel dat = een wereld van verschil!, als de (pal) Box niet de optie had tot 60Hz dan had ik deze niet gereserveerd.
Uitleg voor newbie Hz staat voor "het aantal trillingen per seconde". Als je een game speelt met 50Hz dan heb je vergeleken met 60Hz, zwarte...
Doa3 krijgt geen 50/60Hz optie want die optie zit al in de (pal) Xbox!. Gelukkig maar want ik hoef dus echt geen Xbox met 50Hz.