Scheid namen met een komma.
Uhm..msgien dat ik gewoon niet so goed ben in dit spel maar ik ben maar pas bezig en dantooine is de eerste planeet waar ik naartoe ben gegaan. Ik...
Uhm, volgens mij hoef je die laatste bedrijven niet hebben voltooid om de laatste missie te halen, want ik had bij de haven nog de missie open...
Voor alle levels weet ik wel een (ik zweer heb m nog nooit gebruikt) maar de cheat is volgens mij ''!lamaudite!''
Dat heb ik ook allemaal al geprobeerd. Ik heb paswoord al 3 keer veranderd (ja ook bevestigt) maar t helpt niks. Wel bij het forum maar niet bij de...
Als ik daar bovenin inlog en ik druk op ok, dan gebeurt er niks er staat dan niet of ik ingelogd ben ofso want hij reageert er niet op. Als ik wil...
Help!!!!! Als ik wil inloggen op de website doet ie dit niet. Bij het forum kan ik gewoon inloggen, maar op de site staat er dat er een fout is bij...
Het begon met een Atari spelcomputer met alleen het spelletje Pong, daarna was het een Super Nintendo met mArio Kart donkey Kong zo'n spellen. Toen...
Ey ik heb ff vraagje: Bij de Kudos World Series krijg je een auto als je die op een bepaald niveau uitspeelt. Maar als je eerst steel hebt gedaan kun...
Wie kan me ff wat info geven over xboxconnect. Kost het iets per maand en wat moet je ervoor kopen. een speciale kaart ofzo en wat zijn de...
Ik heb missies uitgespeeld als laatste val love fist (met die limousine) en van de Cubans. (als je met een bootje naar zo'n huis gaat.) Alleen nu...
Nee, je moet gewoon die auto volgen, maar het is wel een beetje wazig met dat ie door de brug heenvalt. IN iedere geval gwoon blijven volgen en dan...
Ik vind het ook nergens op slaan. Ik ben 14 jaar en ik ga nu egt niet zitten denken: ''Oja, misschien koop ik me wel een gun van €500 en ga ik 10...
Ik hoop niet zo op de next-gen consoles, maar meer op de spellen als Halo 2, Jade Empire, Half-Life 2 enz...
FF tussendoor ik wil nog steeds graag die review ook al is t zo laat, k wil hem zooooooooooo graaag