Scheid namen met een komma.
Indo's en Molukkers behoren toch tot de best ingeburgerde groepen wat betreft immigranten? Als ze lekker bij familie in de buurt willen wonen, waarom...
Ben zelf nu ook bijna klaar met DQXI. Erg leuke JRPG. FFXII heb ik liggen maar nog nooit aan begonnen. Denk dat ik eerst even Yakuza ga doen dan DQ....
Dirt 5 en Elite binnenkort in de Game Pass ......
Same. Eerste trailer destijds maakte veel indruk (grafisch), geen geweldige reviews en ook niet helemaal mijn genre, dus geen must-have en nooit...
Is die niet al eens in de PS+ geweest? Misschien staat ie al in je library.
Hadden het gewoon Mr And Mrs Lays moeten noemen ...
Dat kan, daar heb ik geen kijk op. Is natuurlijk ook omdat men het traditioneel nooit hebben laten zien als een beroep voor vrouwen, dus misschien...
Als je voldoet aan de fysieke, intellectuele, sociale en psychologische eisen die gesteld worden aan de baan, maakt het me eerlijk gezegd geen reet...
Tja, dat heeft ze aan zichzelf te danken. Nogal dom.
Het is jammer voor PSV dat ze Veltman niet meer hebben ...
Cadillacs & Dinosaurs nooit gespeeld, maar ken het wel uit gaming magazines van destijds. Het blijft jammer dat met de komst van 3D men massaal van...
Zoals gezegd, Persona 5 maar klein stukje gespeeld, dus om dan nu een 'sequel' te spelen heeft weinig zin. Begin binnenkort wel met Royal, maar ben...
WandaVision idd erg vermakelijk, en Monica is ❤️
... In Hong Kong hebben ze geen Baudet ... Maar als ze WEL een Baudet zouden hebben, dan zou hij beter, slimmer, grappiger en knapper zijn. En...
Heb Persona 5 tot na het 1ste kasteel gespeeld, daarna werd Royal aangekondigd, dus toen gestopt met spelen, en afgelopen kerst gekregen, maar nog...
Net zo idioot inderdaad.
"Het is een middel dat in medicijnen voorkomt die voor iedereen verkrijgbaar zijn. Daardoor komt het bijna automatisch ook vaker voor dat er sporters...
Parasite was poosje terug in de 2 voor 10 euro aanbieding bij boekenvoordeel. Wel gekocht, nog niet gekeken.
Thierry Baudet komt de komende week ook weer bij 37 verschillende tv programma’s aanschuiven omdat dit natuurlijk het bewijs is dat global warming...
Verschil hoor je vrij snel wanneer je wat series en films uit die verschillende landen hebt bekeken. Staat genoeg leuks op Netflix uit Japan en Zuid...