Scheid namen met een komma.
Hahaha :P. Als je dat bent dan dumpen we je in een sloot!
Pagina terug ging het nog alleen maar over uggs, dus je moet niet denken dat alles in het verkeerde topic staat!
yeaah! 7lkRPiIOA3c
Het komt wel goed! Haha. Maak je niet druk. en Luuk heeft volgens mij een groepsfoto gemaakt in Luxemburg. Staat volgens mij ook al in dit topic. Ik...
Ik zeg gewoon in welke auto we zitten of bij staan. En we hebben dan toch je 06. Dus dan kunnen we je wel bellen
hij geeft gewoon normaal antwoord :P. Ze zijn toch 1 maat te groot dan! Bestellen, passen, niet goed? terug sturen. Klaar. Zo moeilijk kan het toch...
Maar dat weet je van niemand :P. Anders moet je met de trein naar den bosch komen, en dan pikken we je daar op het station op?
Wat je misschien wel kan doen is met de trein naar rotterdam, en dan met Vincent mee rijden? Als je dat durft :P Haha. @ Luukiee09 Ik weet niet...
Ik heb ook een auto geregeld! Dus nu de rest nog! We kunnen ook afspreken voor de mensen die niet naar schijndel komen, dat we ff in den bosch...
Het is in belgiƫ :)
We kunnen ook bij mij verzamelen, en dan vanaf hier kijken in welke auto's we gaan! Bij mij passen er namelijk nog wel 3 meer bij, totaal 4 dus. En...
Binnenkort maar is een nieuwe switch kopen, deze ligt te kloten in het netwerk: [img] 100/100 glasvezel
Kijk! Nou Tom, hoor je het van een ander! Haha. Ik kan je wel weer oppikken op het station.
Ik zal even kijken of ik een auto kan regelen! en Luuk, als je dan wil kan je zaterdags al wel weer komen. Er is zo'n party hier in de kroeg, Tom...
Oke. Ga hem van de week op sturen.
Dan komen we je ophalen! :P. En luuk, je kan wel weer bij mij blijven slapen als je wilt.
Ik vind het prima! Dan moeten we ff 2 auto's regelen. Remco kan al. En misschien ik ook wel. Als we dan weer in schijndel verzamelen..
hij zegt dat hij zoveel mogelijk zonder images werkt. Kan toch niet altijd. Dat wou ik laten zien. en @ dat tabellen verhaal. Iedereen gebruikt zijn...
Waarom zou je die vermijden? Tabellen zijn daar juist voor bedoelt. voor forumlieren enz. met een DL komt het er dus zo uit te zien: [img] Ziet er...
<table> <tr> <td>Bla</td> <td><input /></td> </tr> </table>