Scheid namen met een komma.
Damn dude....dat is wel heel negatief. Wat nou als de reviews alleen maar 8'en en 9's geven? :). Ik ben ook niet crazy hyped voor deze game, maar...
Yep, maaaaaaar er is hoop: [MEDIA] Wat hebben ze in de planning staan? Kan natuurlijk van alles zijn...Bethesda geeft ook van alles uit....we zien...
Holy shit dat ding is mega sloom, maar wel krachtig. Waar precies in Catacombs kom je die tegen? Heb sowieso zo vroeg in het begin al moeite met die...
Denk zelf dat het zeer realistisch gaat aanvoelen en dan vooral te voet. Want cockpit view is bruut hoor, maar dat hadden we in Watch Dogs al. Echt...
GTA V en deze op dezelfde dag....je mag eigenlijk echt niet klagen over zoiets, maar pffffff. Overkill much? Pas helemaal overkill wanneer ik ook nog...
Ok dan, die axe dus. Ik ben echter een medium build en gebruik vooral die Monk Staff omdat die lekker snel is. Maar opzich zou een axe nog wel moeten...
Shiiiiiiiiiiiiiiiit @ de regen. Ik speel nu Watch Dogs en met regen kan het nog mooi zijn soms....maareh....tja..dit is andere shit. Was de...
Wat voor soort geluid? Wanneer mijn X1 in het dashboard staat...dan hoor ik hele zachte tik/ratel geluidjes. Ook soms wanneer de console in instant...
Neem aan dat Live automatisch weer werkt wanneer ik een game aan het doen ben? Aangezien je nergens zelf kunt kiezen ''connect to Live'' of zoiets....
Same here. Ik maar zoeken en zoeken hoe ik gewoon simpelweg opnieuw kon connecten naar Live zoals dat op 360 ging, maar het is dus een storing. Aight.
Wat erg tof zou zijn als er inderdaad extra missies zijn en dan vooral voor Franklin. Ik vond zijn missies in zijn buurt zo gaaf, deed me echt aan...
En dat zou dan 2017 worden als de andere verhalen ook kloppen....pffffff. Het boeit me eerlijk gezegd niet eens zoveel meer, totdat hij inderdaad...
Is dit nou van Halo 2A of toch echt van Halo 5 waarschijnlijk dan?...
Op Halo MCC release dag dus.
Dope! Tof dat je dus ook cover kan nemen in third person terwijl je wel rondloopt in first person dan. R6 Vegas achtig in die zin. [MEDIA]
Man man wat een supergave game is dit zeg en dat had ik echt niet verwacht. Insomniac is echt terug en hoe. Ze waren de laatste tijd echt niet...
Yep dat was het! Ik zit nu in die catacombs maar volgens mij is het niet de bedoeling dat je zo snel daar al heen gaat he? hehe
Ik vond de combat zo extreem saai in DAO man, kon er echr niet aan wennen. De tactical combat lijkt inderdaad op DAO in DAI, maar de realtime combat...
Ik heb zelf alleen maar deel 2 uitgespeeld en DAO niet vanwege het combat systeem. Ik zou zeggen, lekker de storylines even Wiki'en :)
Euh......ik bedoelde gewoon GTA in het algemeen sinds GTA III.