Scheid namen met een komma.
Dat is inderdaad het meest interessante. Ik verwacht niets van Microsoft, ze zullen wel net als vorig jaar Kinect teveel willen pushen. En Halo heeft...
Ik heb mijn Portal 2 van Zavvi nooit gekregen. Nu heb ik mijn geld terug gehad, maar ze hebben het op mijn Paypal account terug gestort. Het is geen...
Ja, anders kan je beter gaan shoppen bij de Zeeman. Ik heb voor het nieuwe Bayern Munchen shirt 70 euro betaald. Normaal let ik wel op mijn geld,...
Ik geloof dat Modnation 1,08 GB is en LBP volgens mij 1,3 GB. Killzone was best klein, maar 511 MB.
Het is dat ik 3 accounts heb, anders had ik dit probleem ook. De eerste keer dat ik het probeerde was ook het Welcome Back gedeelte weg voordat ik...
Ik heb nog maar 4,5 Gb dus Infamous zit er niet in. In ieder geval maar Dead Nation downloaden.
Eind van de trailer stond Fall 2012, dat betekent toch najaar/herfst 2012? Dan zouden we nog lang moeten wachten, had begin 2012 gehoopt.
Vette screens weer. En daaruit kan je dus opmaken dat Serah nu ook speelbaar is. Vond het jammer dat zij nooit in je party zat tijdens de game. Dat...
Als de kwaliteit van het spel net zo goed is als de CG trailer dan komt het wel goed. Heerlijk om naar te kijken.
Ik geloof dat een Playstation magazine het spel al had gereviewed en die waren behoorlijk negatief. Was geloof ik een post op insidegamer. Hoe dan...
Nou, persoonlijk zou ik het niet erg vinden om meer tijd als Catwoman te spelen. Maar het blijft natuurlijk een Batman game, dus 10 procent van de...
Nou, ik heb Fable 3 nog nooit gespeeld. Dus die ga ik nu wel even proberen. Maar ik kan begrijpen dat het voor sommige mensen mosterd na de maaltijd...
Tegen Brazilië en Uruguay lijken me leuke wedstrijden, die ploegen zijn volgens mij dan bezig met de voorbereiding voor de Copa America. En ze zullen...
Zoals eerder gezegd had ik dat wel verwacht. De vorige ronde was ze helemaal afhankelijk van de fouten van Clijsters. Kirilenko speelt met minder...
Als Stekelenburg weg gaat en Vermeer speelt wekelijks bij Ajax, dan lijkt het me wel dat Vermeer de nieuwe 2e man is bij het Nederlands Elftal. Vorm...
Ik ben gewoon benieuwd naar de "echte" gameplay. Hopelijk op de E3. CG filmpjes zijn leuk, maar dat maakt het spel niet.
Dat soort filmpjes zijn mooi om naar te kijken, helaas zegt het niets over de uiteindelijke gameplay.
Maria Kirilenko is gewoon een geplaatste tegenstander hoor. Rus speelde echt een prima pot tegen Clijsters hoor, maar tegen Kirilenko geef ik haar 10...
Deze titel vind ik erg interessant. Maar zoals gezegd hoor en lees je er weinig over. Ik ga in ieder geval wel de prijslijsten in de gaten houden,...
Ik had het al een keer gezien, maar het ziet er artistiek erg mooi uit. Nog maar 3 weken totdat ik er zelf mee aan de slag kan. Bovenstaande video's...