Scheid namen met een komma.
ja precies, ik vraag me echt af hoe de grafics worden want die kunnen ze volgens mij bijna hetzelfde mkaen als de serie zelf.
ja idd erg tof spel!! zelfs het schieten is cool uitgewerkt :o
ikke in ieder geval, dit is ook het enigste spel wat ik vanaf nu voor de 360 ga kopen (kmoet sparen 3) )
dit is cker een goede aankoop :o hopelijk een B&W spel op de 360!
iig hoort henry bij the others als dat niet zo is, een hele nieuwe groep! Ik dacht wel even toen locke onder die schuifdeur zat dat henry, locke ff...
ik hoop het
hoe bedoel je cliche? gewoon erg cinematisch? want dat trekt mij juist enorm! ik hoop alleen niet dat ze het spel te veel omgooien!
DUS MIJN TIJDMACHINE WERKT!!!! 8) *rent naar de winkel om gears of war te halen*
hoezo vroegtijdig? dan zou de grap tog te laat zijn. maar ik heb best wel zin in zoon game, kvraag me af of hij vandaag komt :~
ik geloof er eigelijk niks van, ik kijk op andere fora en het word nergens vermeld. maar ja, ja die van morgen komt iig
is dat zerker zo of maar een gerucht enne wat is de bron??
NEUHJ!!!!!!!!! als dit waar is dan... dan... is der neit veel wat ik kan doen :'(
zijn er eigenlijk al echte ingame vids, het is namelijk al best wel een tijd stil rond deze game :(
jep, "Dave" lijkt me top, ik wil echt de seizoenfinale zien!
is eht ook niet, is het oceanic teken. de vliegmaatschapij van flight 815
ja precies, ik had het zonet ook ff niet op Bjorn gesteld maar komop! alles beter dan Lydia en Bjorn is gewoon een survivor, niet in een groep, maar...
idd Douwe en Fleur. vooral douwe vinnik erg tof! Ilona vond ik niks, een beetje een zeikwijf. Richard is ook echt goed!
hiero, laatst helaas wel gemist maar toch volgende week weer kijken natuurlijk (Amir en Jimmy FTW) on-topic: Ik vraag me echt af wie er allemaal...
uhm... wat vind jij uitspelen.Ik geloof niet dat jij alle guilds hebt gejoined en hebt uitgespeeld en ook nog alle sidequests hebt gedaan en daarbij...
hoe kun je iemand bijten?