Scheid namen met een komma.
http://www.bol.com/nl/p/sony-playstation-memory-card-16-gb-zwart-ps-vita/1004004012018860/ ?
Het werd verdorie tijd. :+
Yup. Het enige wat het beter doet dan GR zijn de grappige stats die ze je geven. :p Ik gebruik de site verder ook niet.
Dit bv ook weer. :+ JnyPvNOr8K4
Zitten wat leuke dingetjes tussen, maar helaas niks voor mij.
Geen enkele stream loopt lekker op de PS4. Twitch/uStream/trailers in de store. Alles hapert en is niet te kijken.
Ja logisch, zij krijgen de updates altijd een dag eerder. :+ Maar soms zijn de games hier al rond een uur of 12 te vinden, dus gewoon even de store...
De Store update komt altijd pas later op de dag. Rond 16:00.
Laten we het hopen. :+
Nou ja. Ik zou voor TLOU ook eerder de volle mep betalen dan voor TR omdat ik TLOU nog niet gespeeld heb. Maar dan nog. Een remake zo kort na de...
TLOU nog niet gespeeld, dus daar zit ik heel erg op te wachten. Hopelijk zijn ze niet zo dom als Square en maken ze de game niet full price.
Ik heb nog niks gekregen. Misschien zijn ze boos omdat ik vergeten was de game op te starten. :+
2011?! 8) En daar komen ze nu mee. Maar hey, ik heb een full lifetime account! Als ik erachter kom wat voor wachtwoord ik ook alweer gebruikte. :+...
Dat dacht ik toch ook! :+ Ik ben slecht, maar niet zó slecht. De game is het er helaas wel vaker niet mee eens. BF gaat niet goed om met krappe...
Misschien. En er is op zich niks mis met die versie. Maar ik ben nou eenmaal gehecht geraakt aan de ingame versie van vorig jaar. :+ Die heb ik vaker...
Mobile game. Veel meer kun je niet verwachten.
:( Zal helaas niet de laatste keer zijn dat je dat gaat doen. :+
[media] Juni. PS4/Xbox One. Mooi zo.
Het apparaat is de 100, 130, 176 en de 250 wat ik met de launch betaalde waard. Je kunt er gewoon geen miskoop aan doen. :+ Die 100 en 130 zijn vrij...
Bart Smit heeft het heel goedkoop gehad...