Scheid namen met een komma.
Ik heb hem ook bij Gamedumper besteld, er stond dat ze het in de 'backout' ofzo hadden gezet omdat het een pre-order is.
Amazon.co.uk _O_ Ik had Rage daar gepre-ordered op 6 oktober (terwijl hij al 4 oktober uit was, maar Amazon het de 7e weer binnen kreeg) voor 39...
€7,50 inc en we hebben een deal :).
Bump.
Je hele spel lijkt gebugged man. Misschien ligt het aan je cache?
Nee, zelfs als je het op casual uitspeelt speel je insane vrij.
Kick.
Friendly Fire: On Hmm... ik weet niet of iedereen hier wel zo blij mee zal zijn.
Wat is nemesis ooit?
Ik verkoop deze games omdat ik ze heb uitgespeeld. Hoef er niet de hoofdprijs voor, dus bied maar raak. Spellen zijn in goede staat, PAL, en compleet...
Heb het spel net besteld. Ziet er goed uit, lijkt op een soort Borderlands meets Fallout 3. Hoe bevalt het spel bij jullie?
Nou... ik heb sowieso nog steeds niet die Savage Grenadier Elite binnen van bol.com. Ben daar ook al een week achteraan. Staat los van Epic, weet ik....
Ah well. Vind het de zoveelste tegenvaller weer qua skins, characters, DLC, etc. Net als de aankomende DLC.
Hoe wist jij van deze actie af dan? Ik heb het nergens gelezen, ook niet op XBW.
Hoe kom je er dan aan?
Dat mag ik hopen voor UpInSmoke als ik Obscure Thing mag geloven :+
Hoe kom je daar aan dan?
XboxSupport Xbox Support We are aware of the issues some users are having with Xbox LIVE and are actively investigating. Thanks for your patience...
Tip: ga bij Act 1 Chapter 1, nadat je Jace hebt ontmoet, de trap op naar de piano. Druk 2000x op 'X' en voila, je Onyx medal is binnen :)