Scheid namen met een komma.
Ik moet zeggen dat het gister goed beviel, alleen die audi en vauxhall voelden echt niet lekker aan. Misschien ligt het aan mijn maar het aanremmen...
het gaat niet specifiek om jouw gedrag want in principe ben ik het met je eens dat je niet voor een ander aan de kant hoeft als je voorop ligt maar...
Ik vind ook dat er een verschil zit tussen die twee. Kimi had bijvoorbeeld bij B-tender een mooi actie op startfinish door hem wat naar rechts te...
we hadden inderdaad een mooi gevecht de laatste ronden. Weet alleen niet wat ik van je laatste actie bij het opkomen van het rechte stuk na bocht 11...
Ik heb de sprintrace ook niet. Graag zou ik hem willen zien.
Count me in #30
Ik doe morgenavond waarschijnlijk niet mee i.v.m. deelname aan de Terschellinger marathon. Zit hopelijk op de 18.00 uur boot terug maar voordat ik...
ok prima. Loop misschien teveel stage voor fysiotherapie :P Horizon bevalt mij heel goed eigenlijk dus misschien tref ik je daar wel de komende dagen.
Ik gebruik mijn bugatti EB110 vrij veel als ik snel naar een andere race wil rijden en om te chillen gebruik ik een M3 of 458 spider.
Krijg je dan misschien teveel prikkels bij het gamen? Heb je dat al eens eerder gehad? En verder beterschap natuurlijk!
Kijk eens naar je houding tijdens het racen. Als je zo direct de link legt met het spelen van Horizon is het wel de moeite waard om dat eens kritisch...
Dikke pluim voor de programmeurs van de AI dan :)
Als je incidenten beoordeeld wilt hebben, graag even een berichtje naar mij en Flavour sturen. Dat scheelt mij en Flavour een hoop zoeken in de...
Ik vind het tot nu toe wel tof dat je in veel verschillende wagens kunt rijden vanaf het begin maar ik heb nog wel het gevoel dat ik steeds veel...
Ik heb vandaag fijn geraced in single en multiplayer. Moet zeggen dat ik de multiplayer toch anders vindt dan 4 door de minder duidelijk aangegeven...
Ik moet zeggen dat het in het begin wel irritant is dat je niet veel vrijheid hebt in wat je precies doet. Het duurt eventjes voordat de verplichte...
Dankjewel. Duurt wel even met alle codes, updates en installeren op je hardeschijf voordat je aan het spelen bent :)
De mijne is binnen. Eerst de Live update downloaden en dan spelen :)
Ik krijg horizon vanochtend binnen dus nog snel even oefenen voor Lemans zometeen. :)
Volgens de track en trace zou ik hem tussen 8.00 en 10.00 uur binnen moeten hebben van mycom. Dus ik verwacht hem wel deze ochtend.