Scheid namen met een komma.
Ben nu na het installeren van iOS5 ineens een aantal apps en mijn Whatsapp-chathistory kwijt. Fijn. Heb toch echt de reservekopie van een uur geleden...
Je had wel een punt betreffende de tweet richting Stoudemire.
Nog niet veel gespeeld maar tegen Barca en Real heb ik met Bayern en Tottenham gespeeld.
Ze zouden eigenlijk een reality-serie moeten maken van het Konami hoofdkantoor. Ik vermoed zo dat het nog hilarischer is dan The Office.
Het is gewoon typisch Konami. Het is in feite gewoon een onvolledig spel, in elk opzicht, en wij pikken het allemaal. Waar hebben ze dat krediet...
Geen idee. Vind het sowieso maar vreemd dat ik de gevolgen ondervind van iets wat duidelijk aan mijn tegenstander is toe te rekenen. Altijd leuk...
Met LB dribbelen is wel geniaal online. Al die gasten komen als gekken ingevlogen met tackles en jij slalomt er heel subtiel omheen. _O_ Wel jammer...
Net Champions League gespeeld. Moest ik met Ajax tegen Barca. Wat een slachting, ik kon wel janken. Uiteindelijk is het bij 5-0 gebleven. Dieptepunt...
Als je meer scoort dan de tegenstander, win je! :+
Die runbug... en die keepers... :F: Serieus geen haar beter. Online ziet er goed uit trouwens. Gaat wel moordend snel en mijn eerste tegenstander...
Ik zeg toch dat Uruguay misschien nog zwaarder was dan Braziliƫ? Wat overigens meer over Braziliƫ zegt dan over Uruguay. En over het algehele niveau...
Nee ik kan me van vorig jaar nog herinneren dat je het in een bepaalde volgorde moest doen.
Is het slim om nu al een option file te installeren? Aangezien die patch er nog aankomt.
Gelukkig zeg je het zelf al. En ja idd, tegen Slowakije en Uruguay aanvallend voetbal laten zien, dat is veels te riskant! Dan word je er...
Dat is toch wel de charme van het EK. Het niveau is gewoon hoger met vrijwel alleen maar goede teams.
Niet dat het met Sneijder nou altijd feest is. Verre van. Maar VdVaart viel me ook tegen, veels te onzichtbaar.
Wanneer wordt die Kuyt eens van de flank gepleurd? Dat is dan onze linksbuiten. :emo:
Hoeveel moet ie er nog om die Healy in te halen? Oh commentator zegt het net. :+
Had precies hetzelfde. Terwijl sommigen hem echt geweldig vinden, snap ik niets van.
Het gaat idd niet om de mode zelf, maar de implicaties die het met zich meebrengt.