Scheid namen met een komma.
Dat heet de counter-attack, die kan jij zelf óók uitvoeren! ;) Als je tegenstander je gaat slaan druk je op blokken (R) en duw je je pookje richting...
Filmpje van DTM3 op de N-Ring???? :D Kan je 'em linken??? O-)
Had ik in het begin ook, later kwam dat pas bij mij. Toen ik de eerste sessie had gespeeld zat ik zelfs te twijfelen of ik 'em zou ruilen voor GTA:...
Erg bedankt voor de tips etc. ! ;) Wat ik met die 350Z heb gedaan??? Ik heb 'em een blauwe kleur gegeven. Dan heb je zo'n decal die van allemaal...
Eikel :9, 0.00.036 sneller dan mij. |:-
Oke dan, hier zijn mijn bakken weer. Als je op "ze" klikt krijg je de vergrote versies. ;) Geef a.u.b. tips en meningen! Ik heb op zo goed als elke...
Ik ga denk ik ook maar eens meedoen. ;) *) TestTrack: 0.49.068 (911 GT1, Auto) N-Ring: 6.26.xxx (911 GT1, Auto) preciezere tijd volgt nog. Deze...
Heel mooi geluid, vooral de Ferrari en de Skyline. Ik heb ook maar eens meteen de PGR3 site in de beginpost gezet. *);)
En voor een deel HillClimbing, maar deze thread is niet meer v.t., want inmiddels begint Forza toch weer iets leuker te worden dan RSC2. |:- :9
Vraagje hierover, als ik ze namen geef, onthoudt 'ie ze dan voor elke keer, dat ik niet elke keer alsk de MP opstart weer nieuwe namen moet...
Ja ok, maar nu alleen maar posten over MGP3 ok? want daar gaat dit topic over. ;) Hier wat prachtige screens die'k net heb gevonden: [IMG]...
Persoonlijk kan IK meer genieten van crashes/fouten (ook tijdens het inhalen) zolang de coureur ongedeerd blijft. Inhaalacties zijn ookwel mooi,...
Ik zei dat JIJ het zo brengt. Je zegt het namelijk op een ongeloofelijke fanboy-achtige manier. Lees het zelf nog maar eens. ;) Je zou het ook kunnen...
Best wel, alleen jammer dat jij het op deze manier brengt. :{ Ik zie liever crashes! O-) Ik bedoel te zeggen dat IMO een race leuker is met alleen...
Jammer (of eigenlijk beter) dat de launchtitels van de 360 een jaar eerder uitkomen dan die van de PS3. ;) |:-
Oke oke, nu rijdt 'ie idd best wel onopvallend en "snoept" hij zijn puntjes binnen. Maar toch, ik zou bijv. liever een veld met allemaal Ralf's...
JP, Met MotoGP2 kan je wel een highsider maken, dus waarschijnlijk ook met deeltje 3. Je moet gewoon bij het opties menu "Powersliding" op 10/10...
Ik begon dat jaar ook serieus F1 te kijken, daarvoor ook al een beetje als 5-jarig jongetje, (ik ben geboren in '90) maar in 1997 had ik mijn...
Ik heb MotoGP4 nu ook bij een vriend gespeeld en die GFX kan je niet echt mooi noemen hoor. Details, bomen, publiek. Zelfs MotoGP2 voor de Xbox is...
Dat vraag ik me ook af??? :~ :9