Scheid namen met een komma.
Ik zou een abbonement nemen.. prepaid is echt heel erg duur als je gewoon elke maand een uurtje belt. Ik ga zelf btw in september voor die nieuwe...
Als je uitzoekt wat de verschillende dingen zijn zul je zien dat ze weldegelijk verschillen voor ieder. Een normaal iemand neemt gewoon Hi. Heb...
Amen to that mikey 3) _O_ _O_ _O_ _O_
KPN _O_ T-Mobile = ik geen bereik O2 = Ik geen bereik Vodafone = ik geen bereik KPN = Wel bereik _O_
Daarom lees ik dus online verder. Daar heb je genoeg teksten met andere invalshoeken.
Ik wil geen twee kranten. Lees ik toch nooit allebei. Liever een krantje voor de ochtend en de rest even via internet checken :)
Het jeugdjournaal vind ik zowieso al beter dan het normale journaal dus daar ligt het niet aan. Daar presenteren ze wel "los". Het zijn dan wel...
:O Oud.. waarom checken mensen onze hoofdpagina nooit? :~ Dan ben je overal veel eerder bij..
Een slecht voorbeeld.. of helemaal geen voorbeeld eigenlijk want het is niet zo :+. En ja het globale nieuws behandeld binnenlands nieuws, maar...
Ik kan inderdaad jou mening niet uitsluiten maar: "Hart van Nederland?!? Daar vallen me ook de schoenen van uit. Dan staan ze daar zo gezellig met...
Sorry maar dan moet jij ook niet zoiets zeggen :o
Je ziet toch dat het belangrijke nieuws op de voorpagina staat? :~ Snelle mensen willen juist de telegraaf of De Spits in de trein. gewoon ff snel...
Wat is er irritant aan? Je kunt toch duidelijk zien dat ik op elk apart ding reageer :~ Klopt maar dan gaan we dus niet zomaar de Telegraaf de...
Inderdaad en daarom heb ik voor nieuws ook de Telegraaf. |:- Je roddelargument en sensatieshit slaat echt geen hout.. |:-
Ik zeg dat ik ook niet allees aan de Telegraaf goed vind. Die Prive sectie mag er van mij uit en ook de gamesectie mag stukken beter. Voor de rest is...
Hart van Nederland behandeld Nederlands nieuws. Goed en slecht. Maarja dat shcijn je niet helemaal te kunnen begrijpen kennelijk :~ .Je zou het eens...
Echt goed dat Armstrong weer aan het winnen is, dat zal die franse apen leren. tis gewoon niet te geloven dat ze hem nog steeds niet respecteren en...
Ooit wel eens de telegraaf gelezen? Kennelijk niet want dan zou je weten dat ook daar serieus nieuws serieus wordt gebracht. Het verschil zit hem in...
Dat blijkt wel met het grootste ledental Moet je toch wat vaker de telegraaf lezen kennelijk want er staat zoals ik al zei weldegelijk heel veel...