Scheid namen met een komma.
Ik kan bus 1 6 of 8 nemen heerlijk :D edit: geen verschil in reistijd voor mij.
Vergeet niet dat het toen de PvdA was die de touwtjes in handen had met de meerderheid.
Ze willen ook weer de Melkert banen terugbrengen, wat dus echt een regelrechte ramp is. In het algemeen geeft links als ze de macht hebben geld uit...
Mja wat jij nou in feite zegt kan ik ook over Wouter Bos zeggen die met zijn programma met de meest onmogelijke dingen komt. Waarbij hij dan als...
Staat in het verkeerde subforum en er is al een topic over de film. Klik
Je vraagt je dus af waarom mensen op die geblondeerde nep duitser van een Wilders stemmen?
Ik stem voor de VVD, altijd al voor gestemt ook deze keer spreekt hun partij programma mij het meest aan. Daarnaast heb ik vertrouwen in Rutte.
pala's kunnen geen dps doen :P [img]
Ja maar jij kunt er nog wat aan doen dus. Ik geen ene flikker.
Maar jij hebt nog crowd control, met Death Coil, Howl of Terror en Fear. Daarnaast als je destro lock ben heb je genoeg burst dps om een 1 vs 1...
Mja dan nog, het is om het balanced te maken volgens die blizzard medewerker. Als ik tijdens het mounten word gecounterspelled ben ik 10 seconden...
Zucht weer zoiets geweldigs van blizz voor de paladins. Als je de nieuwe priest spell kent dan weet je het waarschijnlijk wel... Klik anders hier...
Learn to read between the lines. Dat jij op een lekkere migration server zit waar je de problemen die wij ondervinden niet hebt, en als je al wat...
Hij neemt het niet voor me op omdat ik een collega moderator ben, maar omdat hij het ermee eens is. Zowat de gehele server is het ermee eens dat het...
Fatsoenlijk je mening uiten heeft geen zin bij blizzard, er is een topic gaande waar ik dat in heb gepost waar het al 15! pagina's lang is. Geen...
Ik ben woedend op blizzard: [img] [img] Banned van official forum
diaf
Hmm toch maar meer PvP doen kijken of ik bij Ithildess in de raid kom :p
Zal ik doen hoor :)
Zit nou dus in TEO oude guild waar ik inzat met de hunter. Heb aardig wat geloot: Onyxia Tooth Pendant Binds when picked up Neck...