Scheid namen met een komma.
Kun je dan niet beter even een nieuwe installatie van Windows er overheen gooien? Volgens mij helpt dat ook al een heel eind.
Fuck, ik ben weer verslaafd. Heb de afgelopen 4-5 dagen niks anders gedaan._O- Also, ik heb nu een lvl 66 Lukless F/P in Scania. Iemand die nog...
@Het hele verhaal: Ik geloof er geen zak van. @Die foto: Obvious shop, is obvious.
BC2 > CoD Einde discussie.
Nee.
Het wat?
Inderdaad, en dat ze toen ook meteen weer verder ging met afzeiken
Ik vraag me af of zoiets wel functioneel is...
Wtf was dat voor turret orkest?8)
Fred.. Er vanuit gaande dat de wereld het langer dan 1 dag overleeft zonder overheidsgezag en regels, stel je alleen al eens voor hoe bijvoorbeeld...
Fred... Als jij geen 9-5 leventje wil hebben, ga dan gewoon. Koop een vliegticket op goed gevoel, vlieg ergens heen en bouw een heel nieuw leven op,...
Je begrijpt dat een systeem van 'eigen rechter spelen' gaat leiden tot complete chaos?
Even een leuke anekdote bij de discussie over bezuinigingen op het onderwijs: Ik behoor over 4 jaar hoogstwaarschijnlijk ook tot de groep...
Als ik zoek op xbw krijg ik alleen de 'Xtreme Bloody Warriors!', maar volgens mij zijn jullie dat niet.:+ e: ah, xboxworld vindt hij wel.
Hm.. Ik vond dat hele Venus Project een beetje onrealistisch overkomen in die Zeitgeist film. Ik heb me er dan ook niet echt in verdiept...
Gelukkig zitten er wielen onder.:+
Als wat voor mage ga je dan? Ik heb mijn eerste playthrough met een AoE mage gespeeld. Ik moet zeggen dat dat best episch is.:+
Hoooooo maaaaaat!!! Hebben!!!!!!_O_
1. Rechtermuisknop op een mp3 2. Openen met 3. Kies ander programma o.i.d. 4. Windows Media Player selecteren 5. Vinkje zetten bij 'altijd dit...
"Ah kut, daar heb je max weer. Begint hij straks weer te zeiken over die lege lobbys.. Wegwezen!!"