Scheid namen met een komma.
En vingervlekken ;) Heb bij de MM een HAMA Star 63 gekocht. Moet deze week alleen nog even een 2e adapter erbij kopen.
Hier een bericht uit het forum van Kassa (Vara). Bij Webshop Redcoon hebben wij 1,5 jaar geleden een TV van Panasonic gekocht met 2 jaar garantie....
Wat je zou kunnen proberen is om de UPnP in de router te activeren. Om welke router gaat het eigenlijk ?
Die oplossing heb je niet zelf gevonden ;)
Is de Plexiglasplaat al op maat of moet je deze nog bewerken ? Zo niet hoe wil je de plaat kan inkorten. Gaten boren kan je het beste in stappen...
Het gekke is dat wij vrij zicht hebben op de Digitenne antenne. Je zou dan verwachten dat het signaal dan optimaal is. Digitenne gebruiken we...
Koppijn ontstaat om een aantal redenen. 1. Ogen hebben een probleem met het scherpstellen van het plaatje. 2. Ene oog is slechter dan de andere (...
Informeer eerst bij de gemeente over het plaatsen van de schotel ! Elke gemeente hanteert namelijk andere regels ! Bij de ene gemeente mag de...
Je kan volgens mij maar één ding doen en dat is de optie (Publiceer in een map). De inhoud van die map kan je dan op een cd/dvd branden.
Probeer eens een andere hdmi-kabel.
De klachten stromen binnen bij T-Mobile en wordt zelfs al gesproken over oplichting 8)
Dan zit er nog maar 1 ding op en dat is een nieuwe Xbox360. Problemen met je Xbox 360? Defect en bekraste DVD's? [deel 18]
Hoe heb je de Xbox360 aangesloten op de Samsung ?
Vanavond mijn kabelmodem weer moet resetten :( Mijn 120Mbit/sec verbinding bleef weer hangen op ± 45Mbit/sec.
Hoop niet dat de kast straks gaat trillen/vibreren als alles volop draait. Daarbij komt ook nog eens dat de temperatuur in de kast ook heerlijk warm...
iPhone (T-Mobile) simlock vrij maken
Wat dacht je van deze PS360 Controller (Mod) ;) [IMG] [IMG] [IMG] [IMG]
Wat is de vervorming als je de volume knop op maximaal zet ;)
Weet iemand nog een goede media-player die ook mp4-bestanden afspeelt.
Bij de DS kreeg ik alleen de 1e 6 maanden "ondersteuning" van Bartsmit , daarna moest ik maar aankloppen bij Nintendo. Voor online aankopen geldt...