Scheid namen met een komma.
Ja ik begrijp je man, zo zit ik ook een beetje. Maar ik weet nu al wanneer deze te preloaden is dat ik het waarschijnlijk toch koop/download. Ik...
Bijna 5 uur lang Lords of the Fallen. Lijkt echt steeds meer op een snellere Dark Souls en das vet! Hoop echt dat deze goed uitpakt. [MEDIA]
Ooooh idd ja. Ik zou dat kunnen doen, maar ik gebruik een andere DNS voor Netlfix. Maar ik zou die van Google morgen eens kunnen testen.
Ik dacht dat patches/updates in de cloud werden geinstalleerd? Ik had zoiets gehoord of gelezen ergens. Maar dat is dus niet zo? Elke game update...
Ik merk dat mijn X1 helemaal niet zo snel is wanneer ik naar friends ga en dan ze wil inviten voor een party. Of gewoon andere handelingen in het...
Ik heb eigenlijk haast nooit last van bugs of glitches in games..maar met deze is het echt raak en goed mis ook nu. Eerst die handgun bullshit dus...
Yep. 30 oktober geloof ik.
Nah absoluut niet. Zeker wanneer je gewoon echt plenty handgun kogels ook constant krijgt. Ik was ook echt niet in die rare situaties gekomen als ik...
Ja precies man. Maar is Lords wel al gold gegaan? Ik heb daar zelf nog niets over gelezen. Alleen een maatje van mij met een PS4 zei dat hij hem had...
Maar dat is toch hetzelfde als preloaden? Qua hoe lang het duurt met downloaden is dat toch hetzelfde? Alleen helaas niet dat hij meteen op day one...
Ah damn man. Ik denk dat ik de chapter maar moet restarten dan. Handgun bug/glitch helpt ook niet echt mee. Heel het gebied afgestruind voordat ik...
Even een vraagje over dat preloaden en digitaal.... Neem bijvoorbeeld Lords of the Fallen, die game is schijnbaar allang te preloaden op PS4, maar...
Ooooh gelukkig. Ik dacht al....dat gaat weer ziek lang wachten worden. Beter man.
Chapter 6: [Spoiler]
Maar het schijnt dan wel achievies te blokkeren, lol. Raar gedoe allemaal man. Stel je voor dat elke game zulke grote balken had. Het went gelukkig...
Er zit een Seagate in, iets met Barracuda en hij is 7200prm. Sneller dan die in de One zelf dus. Ik ga hem zelf zeer binnenkort halen. Ik denk dat...
Betreft dat hele Unity gebeuren. http://unionvgf.com/index.php?threads/assassins-creed-unity-900p-30fps-on-xbox1-and-ps4.10139/page-10#post-257035
Klopt man. Helaas heb ik deze wel een keer van een upgrade voor zien, maar het helpt echt niets. Melee is een no go in TeW.
[MEDIA]
Maar je pikt genoeg handgun ammo op toch? Het is dat die gun gewoon volledig foetsie is uit mijn inventory, anders had ik al die gekke situaties niet...