Scheid namen met een komma.
100%! Zo vorm ik het beeld dat IK ervan heb, niet een ander, een film of whatever. Plus de verrassing is groter.
Gewoon direct beginnen met lezen. Hoe minder ik weet hoe beter.
Haha, dat is waar. Had denk ik gewoon bevestiging nodig ofzo :+ Telefoon heeft alles wat ik nodig heb/wil in een telefoon. 300€ vind ik ook prima...
Accu is alleen vrij matig en heeft geen quick charge. Twee dingen die ik toch vrij belangrijk vind. Bedankt voor de suggestie in elk geval! Kan nooit...
Vraagje! OnePlus 5 vind ik te duur en de 3T gaat niet snel zakken in prijs... Wil eigenlijk sowieso af van 5.5 inch+. 5 inch is meer dan genoeg...
Mehhh, OP5 valt me een beetje tegen. Zowel qua design als prijs als specs. Misschien maar eens kijken naar de Xiaomi MI6. Of de 3T als die gaat...
Oh, haha. Ik heb geen idee :+ Ben op vakantie en heb wat trailers gecheckt. Maar beetje tussen jaar voor de meesten waarschijnlijk. Ik ben echt happy...
Lekkere E3 voor Sony lijkt! GoW, Beyond Good and Evil 2(fuck yeahhhhh!), Shadow of the Colossus, Detroit: Become Human, NiNo Kuni 2 en Days Gone....
Ziet er fantastisch uit weer! Eerste deel was inderdaad briljant. Komt ie ook weer op PC of alleen Xbox?
Paar dagen op een eiland doen en dan scootertje huren en rond scheuren (Hvar of Bol bijvoorbeeld). Plitvici lakes zijn ook erg mooi maar die liggen...
Eens. Zou Ten Hag ook geen gek idee vinden.
Vermaak me prima hier hoor.. Leuke open wedstrijd tot nu toe :)
Die is weg, godverdomme... Snap het wel hoor. Fantastische club met een mooi salaris en een filosofie die goed bij Bosz past, maar dit is wel echt...
Tof :)
Doe me eens wat tips dan! Snap er de ballen van :+ Tis enorm tof maar ook wel overweldigend door alle verschillende factions en kaarten. En ja, ik...
Baas!
Jaja, lekker man! Heb er zo fucking veel zin in. Gaat een mooie winter worden :)
Laat ik zeggen dat ik, wellicht ietwat onsubtiel, te kennen gaf dat ik geen groot fan ben van Mourinho en zijn werkwijze [emoji14]
Ongepast.
Haha, volgende keer pik!