Scheid namen met een komma.
Als iedereen die kans maakte al is geweest om starmember te worden en er nu niemand is benoemd tot starmember..., wil dat dan eigenlijk niet zeggen...
Ik ben geen boks fan, maar ik vind het wel vreemd dat ze dit willen afschaffen, want het is toch gewoon een sport die wereldwijd bekend is, dus...
Dat weet ik zo net nog niet, want de GSM is ook op de markt gebracht en die heeft toch ook wat vervelende nadelen voor de gezondheid;)
Bij Fifa wel.
Waarschijnlijk is jouw schijf beschadigd, want ik heb dit probleem ook en ik heb gezien op dit forum dat er nog wel wat rondlopen met dit probleem:(...
Ik denk ook niet dat het goed is voor je gezondheid als je zoiets implanteert:{
Ik vind van wel:+, je verdient er in ieder geval de titel van origineelste avatar mee :+
Dat kun je doen bij signature. (Dat zie je wel staan als je Metal Mark zijn aanwijzingen volgt;) )
1: FC Volendam - FC Twente 2: AZ - FC Groningen 3: SC Heerenveen - ADO Den Haag 4: Roda JC - Ajax 5: PSV - FC Volendam 6: Willem II - FC...
Ik vind de gewone controller_O_ het makkelijkst spelen, dat is opzich ook wel logisch, want ik ben daar ook al helemaal aan gewend geraakt:)
http://members.lycos.nl/topdarten/WALL3BIG.jpg Ik heb er 1 uitvergroot, ik weet niet of je hem te wazig vind, gewoon even kijken denk ik maar;)
http://www.pixeleye.de/images/wallpaper/bruce-lee-1024.gif
Kun je eigenlijk ook multiplayeren, maar dan niet op live?
Ik heb ook een vraag aan/over de mod Toxic_Timmie: Waarom staan alle namen van de mods vet gedrukt in de lijst van de aanwezigen en die van...
Dan moet je maar even je wachtwoord veranderen als je dat nog niet gedaan hebt;) Ontopic: Dit is ongelooflijk, bij sommige dingen zit je gewoon...
Het is dus weer hetzelfde verhaal als vorig jaar met Wurz. Ik snap ook niet waarom die niet gewoon naar Jaguar was gegaan:~ . Hij hoopte Coulthard of...
- Ga naar je bureau blad en klik daar op de rechter muisknop - Ga naar pictogrammen schikken op - Dan komt er een tweede lijst te voorschijn en...
1: FC Groningen - RBC Roosendaal 2: Willem II - NEC 3: FC Zwolle - PSV 4: ADO Den Haag - Vitesse 5: FC Twente - NAC Breda 6: Ajax -...
[IMG] [IMG] Ik wil van het bovenste plaatje naar het onderste plaatje kunnen, maar dit lukt niet|:- Uiteindelijk komt er een oog uit (zie...
Ajax- Milan Monaco - PSV 1-1 3-0