Scheid namen met een komma.
Whahahaha......Masterape was zelf niet eens online.
Pas maar op dat zij er niet mee gaat spelen. :) Ik moet Golden Sun ook nog eens checken, ik heb Metroid Fusion ondertussen al uitgespeeld. Maar...
Als je iets luchtigs zoekt kan ik je mededelen dat James Bond: Die Another Day vanaf vandaag in de videotheken ligt en zoek je liever iets zwaarders...
Hey D.D. Leuk gedaan die "Tien Geboden Lijst", maar je moet natuurlijk ook nog wel de strafmaatregels er bij zetten anders zien ze het denk ik...
Wat is dit nu toch weer voor een onzin? Munch is nog maar net een proefmod dus geef haar gewoon de kans ja. Trouwens waar bemoeien sommige members...
Je kunt hem natuurlijk ook zo goedkoop mogelijk proberen aan te schaffen en als hij later dan toch niet bevalt kun je hem gewoon weer verkopen. Ik...
Bij de mijne heb ik nooit geen problemen gehad. Misschien is je lens wel vuil.
Hey die Nilamo, aangezien je nog nieuw bent hier wil ik je even wijzen op de Edit mogelijkheid. Als je die gebruikt hoef je niet steeds nieuwe...
De PU bestaat dan ook al wat langer, een jaartje of 10 als ik het goed heb. Tot een jaar geleden kocht ik het iedere week, maar ik ben intussen...
Ik heb de trailer gezien en qua aktie ziet alles er goed uit. Als het verhaal nu ook nog net zo goed is zou het zelfs mogelijk moeten zijn om The...
Thanx voor het antwoord. Mag je dan ook ieder type wapen kopen of zijn er wat dat betreft grenzen in Nederland. Ik neem aan dat je geen...
Ik geloof ook niet dat er ruimte is voor drie consoles in de toekomst. Ten eerste wordt er weinig winst of zelfs verlies geleden op de consoles zelf...
Kunnen we deze eindeloze welles/nietes thread ook wel dicht gooien. :+
Ik vraag me trouwens af hoe het met de prijs van die consoles gaat zitten. Gezien de hevige prijzenoorlog tussen de huidige consoles denk ik dat de...
Ik ben van mening dat als er mods/admins actief meedoen in een thread dat dat al heel wat uitmaakt voor het verloop van een discussie. Het heeft toch...
" De jeugd" raakt absoluut meer afgestompt door games, tv en films. Maar is dat ook echt erg vraag ik me af, je wordt zo ook meer weerbaarder in mijn...
Sorry, maar hoe kun je threads over de makkelijkste/moeilijkste/saaiste enz. games nu discussies noemen. Dit worden gewoon weer eindeloze opsomtopics...
Discussies van niveau......hmmm GothicRulez spitst zijn oren en wacht af. Misschien blijf ik toch nog wat langer rondhangen. :9
1000 keer zo snel lijkt me idd wat overdreven op z´n zachtst gezegd. Verder heb ik eigenlijk geen behoefte aan foto realistische graphics, voor mijn...
Tsja, het blijft allemaal maar speculatie natuurlijk. Trouwens ik zou mijn GameCube ook niet onder mijn breedbeeldtv zetten aangezien die dan word...