Scheid namen met een komma.
Ik ga zowieso een combinatie gebruiken van tomhawk en ballistic knife/crossbow ^^.
Het kniven voelt niet zo erg responsive aan IMO. Het voelt me net iets te langzaam aan.
Hoe is de ballistic knife?
Volgens mij maak je nu de emblems zelf..Over titles weet ik niets.
Tomaaaaahawks <3. Misschien moet een pro topicstarter een MP topic maken? :o
Ik moet zeggen ik vind het een heerlijk spel zover. De graphics zijn wss minder, maar ik ben daar nooit zo goed mee. Ik vind het er goed genoeg...
Dan zijn die grenades wel awesome. Zijn het secondary grenades zoals flash bangs of primary zoals sticky nades?
Zit er gifgas in dit spel? :o
Nu snappen we het wel...:F:
Skina ta kayente.
SnD heeft geen party chat, de rest wel.
Splitscreen Combat Training en Multiplayer (zoals Halo) (en Zombies, maar dat weet ik niet zeker).
Als ik het goed heb, kan je wel gewoon splitscreen spelen. Ik weet bijna zeker dat ik zoiets in een filmpje heb gezien.
Ik herinner me dat er vorig jaar bij MM ergens in het land een kleine show werd gehouden met rook! En uit 't rook kwamen soldaten de roltrap af....
Oh, héél misschien dat ik toch ga prestigen voor de custom classes, face tats en golden camouflage. Al wil ik niet gescheiden zijn van me shotgun en...
Wat is eigenlijk het nut van prestige behalve dat je kan zeggen 'Ik ben 10th prestige', andere CoD spelers misschien naar je op kijken en je een...
Die paar secondes zijn niet zo belangrijk dat het bepaalt of je dood gaat of leeft in Fable ^^. In dit spel kan je wel gaan met hetgeen wat je het...
Ik stuur je straks wel een bericht via XBL. Hoe is de blade spell eigenlijk? Ik heb die altijd fijn gevonden om mee te spelen.
Ik bied mij aan, alweer.
Dat waren de enige burgers die ik heb gedood ^^. Daar blijft het ook bij, anders verpest ik me goede playthrough.