Scheid namen met een komma.
Thanks dat je dat meldt _O_ Maar kan je die code ook nu al invullen op Redeem Code op de 360 en begint hij hem dan te downloaden? Straks vul ik hem...
Grand Theft Auto Episodes From Liberty City Hoeveel zou je hiervoor (inclusief verzendkosten) willen?
Ik heb Harry Potter en de Orde van de Feniks voor de Xbox 360 voor je. Wat bied je ervoor?
Dat beeldje van Batman ziet er ongelooflijk bruut uit _O_
Alan Wake inclusief ongebruikte DLC code toegevoegd.
Ik denk dat je gelijk hebt. Net zoals toen met die GoW 3-beta, die actie hadden ze ook pas twee weken voordat die Beta begon, terwijl GM het al een...
Ik heb Alan Wake voor je (inclusief ongebruikte DLC code).
Is het nou al eens 20 september? 8). Er is niet echt iets leuks nu te spelen op de 360 tot die tijd (tenminste niet echt iets dat beter is dan GoW 3...
Up.
Zo'n bordspel koop je, speel je 2-3x en dan is de lol er wel weer af, en ga je weer verder met GoW 3.
Ok, ze zijn niet gericht op enkel games, maar toch hebben ze wel heel veel games en veel acties, prijzen, etc. wat betreft games. En ook Epic & MS...
Het lijkt me stug dat een relatief kleine winkel als GM wél die pre-order characters heeft, en zo'n grote webshop als bol.com niet. Trouwens, die...
Helaas zit er geen GM bij mij in de buurt, en ze verzenden niet. Ah well, misschien dat ik ergens zo'n code voor Savage Grenadier Elite eens kan...
_O_
Zit te twijfelen om deze eens te halen. Hoorde dat de SP erg kort was, maar hoe bevalt de MP jullie?
Bump.
https://twitter.com/janmeijroos/status/96836198680629249 Jaloers :+
Ik ben dus blijkbaar niet de enige die dat dacht. Dan zal het wel aan m'n skillz hebben gelegen :+ Desondanks moet je toch ietsje beter richten om...
Ik heb ook alleen maar met Anya in de Beta gespeeld... Ze is wat smaller dan de rest waardoor ze wat moeilijker te raken is.