Scheid namen met een komma.
Denk dat er meer mensen zonder stuur racen dan met eigenlijk maar ik weet niet zeker of het ook zo is.
:D Ik las het al in het andere topic. Als ik ruim voor je lig moet het goed komen, maar flink oefenen deze week en hopen dat er weer wat mensen niet...
Sta inmiddels 8e. Op naar de 7e plek. Ik kom eraan Loyall ;)
Goede tip George, zal zo even kijken of ik nog iets sneller kan. Heeft iemand nog een ferrari 250 TR te giften? Da's de enige die ik nog tijdelijk...
Dat geeft verder niks. succes met blijven doorgaan met stoppen!
Geeft verder niks, kan er toch niks aan veranderen. Zat inderdaad wat in je dooie hoek en verwachtte niet dat je naar binnen zou snijden omdat ik...
Die beuk van tracks tegen jou was in ronde twee anders niet misselijk in heat 2. Hij raakte je de ronde ervoor ook al aan het einde. Heb de replay...
Ik hoop dat ik er vanavond dan wel in kom. Zal er in ieder geval op tijd bij zijn. Ik kom qua tijd niet lager dan 2.04 dus ik denk dat ik niet zo...
Voor welke challenge heb je die ontvangen? Had alleen maar een Camaro SS ontvangen. Heb je net ook verbeterd op de Nurburgring met de Wiessmann. Veel...
Ook zonder een achievement te halen werd de mijne gewist dus ik neem aan dat het van een bepaalde update komt.
Ik ook net, snapte er al niks van. Heb even gekeken bij de games staan al mijn scores nog wel op xbox.com maar mijn totale points staan idd niet...
Geloof dat deze de hele maand geldig is net als Rampage was en de rest duurt een week volgens mij maar pin me er niet op vast.
Jammer dat ik er niet in kwam vanavond. Ik was mooi op tijd aanwezig (19.30) maar in de uiteindelijk lobby was het al te druk om 19.50 en dus kwam ik...
Zo jammer dat deze game niet zo goed geworden is als de 1e. Heb hem wel met plezier gespeeld maar het voelt allemaal minder aan dan de 1e en die was...
Heeft iemand toevallig nog een ferrari 250 TR te giften dan heb ik die twee achievements ook binnen. Dan krijg je hem ook weer terug. Heb er verder...
Ik kan helaas nooit op de woensdagavond maar het ziet er heel tof uit, ik zou graag mee hebben kunnen doen. Misschien wat voor na de MX5 cup?
Ik heb 8.50.xx clean staan maar rij ook weleens 9.10 met flinke schade dus dat ligt dichtbij elkaar :)
De DLC zou in februari komen maar ik heb het nog niet kunnen ontdekken. Neem wel even een kijken op het offciele forum
Dat ben ik met je eens, daarom lijkt het me ook leuk om ermee te racen, alleen is het misschien wel handig om 1 auto te kiezen omdat de verschillen...
Ik heb ook al meerdere keren met o.a. Flavour gereden met die restrictie DTM's en dat rijdt er goed. Enig nadeel is wel dat ze zoveel downforce...