Scheid namen met een komma.
Dat of Adobe Premiere. Ik heb zelf altijd Vegas gebruikt.
Deze keer geen sloppy landing [IMG]
Beter €5 wat verloopt dan dat je een miskoop van €50 doet.
Ik had ongeveer precies dezelfde vraag voor de release. Mij werd aangeraden gewoon voor BF4 te gaan. Dit mini reviewtje schreef ik daarna:...
Je kunt online seasons spelen. Je kunt promoveren en degraderen. Je koppelt ook je EA Sports account aan de game, daar kun je ook levels mee omhoog...
DONT DO IT. De games zijn, vooral sinds 12, alleen maar moeilijker geworden. Niet meelopen met je vrinden en laat de game gewoon links liggen als...
Catherine van 39,99 naar €13,19. Zeker de moeite waard!
Niet alleen een prachtige game, maar het ziet er ook gewoon zo verdomd fun uit. :D
Kanji <3
Het tuintje gebruik ik nu iig wel constant! Dus ik zal vast wel een paar van de items hebben. Als je de game ook leuk vindt voor meer dan het...
Dat bevestigd iig dat er geen trophy is voor de hoogste moeilijkheidsgraad! Pfoe, dat scheelt al flink. :+
[SPOILER]
Nou ja. Ik heb iig wel eens slechter gezien. ;) Een Borderlands 3 heeft de potentie om weer leuk te zijn. Er moeten een aantal dingen veranderen,...
Nee, ik ben blind. :+ Niet gezien dat die er ook tussen stond. Ik ging ervan uit dat Anubis goede smaak had! 3)
Hmpf. :( Misschien een heel klein beetje waar. :+ Maar arcade is sowieso > 'sim' 3) edit: Nu we het toch over dat genre hebben: Ik wil een nieuwe...
Haha:+ Ik zit op rank 7 met haar en 7/8 met Yosuke. :p Yukiko is de enige met 10. Ik kan Death trouwens niet vinden! Thanks. Heb dus Endure Dark...
Oehhh, Rollcage. :D Die zou ik graag willen. Gewoon een HD remake is voldoende Tony Hawk > Skate
Ik dacht dat ik quotes had gelezen waar hij iets in die richting had gezegd. Hmmm... Had hij wel meegekeken bij Gears 3? Want dat is de slechtste wat...
Haha, dat is wel waar. :+ Of het moet zoiets zijn als Trials. De magie van de (B) knop en het constant opnieuw proberen. _O- Heerlijk.
Dat zeg je nu, maar bij een BF5 sta je weer als eerste in de rij! :+ Hmm... De plotselinge diepe afgronden waren 1000% kut, maar voor de rest echt...