Scheid namen met een komma.
Tja dan verschillen de meningen :+
De vergelijking Ballack en Ronaldo, bij Ballack komt het gewoon omdat het een Duitser is ;)
Dan zal het wel op gronde van de laatste 2 zijn :+
Hij kan goed voetballen, diegene die hem afzeikt veelal niet Hij is meer in trek bij de dames dan de persoon in kwestie Hij heeft meer geld dan de...
Tering..
Ik had het vorig jaar ook (VWO M&O). Lijkt me dat ze het op HAVO dan ook wel zullen geven.
IK ben misschien een leek maar ik dacht dat als iets in temp staat het na verloop van tijd of bij een herstart verdwenen is..
Er zit meestal toch wel speling in, ik denk niet dat ze het fout zullen rekenen tenzij je er 20 van maakt ipv ~73-74
Zoals ik al in een eerdere post heb gezegd, je moet erg weinig om je dieren geven als je zo weet te reageren. Iedereen die veel om zijn hond geeft...
Ik weet niet hoe jij zou reageren maar hou er wel rekening mee dat dit gebeurt op het moment dat zijn hond werd geschopt. Ik zou zelf mijn god niet...
Hij doet VMBO ;)
Zoals de titel al zegt wil ik van de volgende games af: GTA IV Call of Duty 4 Gears of War Pro Evolution Soccer 6 Moto GP ' 06 Alles is...
Hey mensen iedereen succes! Ik wil iedereen die Nederlands gaat doen 1 tip geven. Begin met de samenvatting en zorg dat je die eerst afmaakt, dat...
Misschien moet je zelf eens wat vaker met de politie in aanraking komen, of is familie van je soms politie? Heb namelijk alleen nog maar slechte...
Minstens 5 staat gelijk aan hoogstens 4 ;) Verder wel goed. dus 1- hoogstens 4
Het lijkt mij dat je niet de machine bezetting in beschouwing moet nemen maar de vooraf aangenomen hoeveelheid uren die nodig zijn om 1100 bieten te...
Ja daarom zou het dus ook niet uitmaken welke van de twee ik uitleg, beetje brains snapt dat wel ;)
als je het wil uitrekenen op je rekenmachine dan ziet het er als volgt uit: Binomcdf(n,p,X) waarbij n = totaal aantal keer dat je gooit, p = kans, X...
Net geprobeerd Citizen Kane te kijken. Beste film allertijden? Ik vraag mij dan zo af waarom, voor die tijd zal het vast baanbrekend zijn geweest...
Sex Drive gezien, superleuke comedy echt weer gelachen. De beste teencomedy flick sinds tijden. 8/10