Scheid namen met een komma.
Ik heb misschien een idee: Iedereen is zelf verantwoordelijk om mee te doen...toch? Kunnen we hier niet gewoon vaste data afspreken. bv elke...
nee man, "SOPWITH" (oud dos-spel) te gek spel en relatief makkelijk. Of kent niemand dat meer???
Tegenwoordig heeft bijna elk gezin wel een pc met min. pentium II. Zelfs met een pentium 90 kun je betere spellen doen. Die dingen zijn zowat...
Mooi man, meteen ff proberen als ik hem heb. btw: welke mini-gamez zijn het?? Zelfde als Moto-GP? [off-topic] Je had trouwens gelijk veeeel...
Denk dat het een combinatie is van beide en dan nog smaakverschil!
Ik heb een Human. Rode gast met een bril op en shock-rifle. Wapens....damn let ik niet op. Schiet gewoon al die zooi leeg. voorkeuren:...
Zou van mij ook wel mogen!
Kijk anders hier even. Trouwens een hele handige link. http://xbox.stationplay.com/click2.php3?id=52088 en...
Voor mijn gevoel: Zit ik meer in het spel met een FPS. Dit doordat je als het ware door zijn ogen kijkt. Vind dit dus ook realistischer. TPS vind...
Helemaal mee eens. De meeropbrengst dan wel op een juiste manier besteden!! Heb je ook geen gezeik van controles etc.
Je kunt headsets kopen met dezelfde plug. Die stop je dan in je communicator. De mijne had helaas niet dezelfde plug. Dus even draadje door en...
Mocht je nog peoples nodig hebben: handle: Bidle niveau: Novice (heb hem net één midddag) Kan bijna altijd wel igo. Heb alleen geen MSN!
Zijn er al pics van?? Ben wel benieuwd. Ik gebruik zelf een andere headset. Deze heeft een betere kwaliteit.
Optie "LIVE" staat er standaard in!! Daar kun je als je Live aanschaft de boel instellen. Wat betreft UC??? Krijg ik vanmiddag. Mocht je tegen die...
Je kunt hem zelf op slot gooien. Dit aangezien jij de topicstarter bent. Het is maar een tip. Je kunt dit rechtsonder doen! Ik zat fout
Hmmm, helaas zijn de meningen toch verdeeld. Ik vind het prima en terecht. Ze verdienen naar mijn mening te weinig voor al die verantwoordelijkheden....
Ik hoop het ook. De reacties in de SOF2 thread is tot op heden magertjes. duzzzzz.....afwachten maar.
Hier heb je zowat alle info bij elkaar: http://archief.xboxworld.nl/forum/showthread.php?s=&threadid=25501
SOF2 is nog niet uit. En je kunt op veel plaatsen info vinden over RTC. RTC single player vond ik iig niet echt top. Zeg maar een 6.
Zolang dat ding maar werkt en een paar leuke spellen heeft, vind ik het prima. Of het nou XboX of PS? of weet ik veel heet, maakt me niks uit....