Scheid namen met een komma.
Wat zag dat er akelig uit :(
Ja.
De 2e tegengoal was zóó slecht verdedigd _O-
Bring on your wrecking ball! 3)
Staat niet bij de specs, maar dit is gewoon een hele goede lijn van Samsung, dus over zoiets hoef je je geen zorgen te maken. ;)
De LE40D550, aan het formaat wen je snel en je zal hard balen naderhand als je de 32" had gekozen ipv de 40".
April al, beter werk! :D
nvm
Als het veel scheelt qua release en je er meerdere kan importeren, houd ik me aanbevolen als eerste klant. :+
De resultaten van een demo gaan normaal gesproken toch niet verder in een full game? Dus ik ga er vanuit dat je in de full game van voor op aan...
Hier een beschrijving van alle wapens/waar te halen + filmpje :) [spoiler]
Nieuwe iPad _O_ Hoelang duurt het normaal gesproken dat na zo'n aankondiging het product in de winkel ligt?
Nadat m'n pa gisteren bij een collega thuis was geweest die een 27" iMac had staan en hem wat dingen had uitgelegd en gedemonstreerd is hij ineens zo...
Ze hebben een Guided Missile, deze kun je normaal gesproken alleen op ground vehicles afvuren. Maar als iemand met een SOFLAM/CITV Station ofzo een...
SPM: 592 Weapon : 1 G53 1807 kills 2 FAMAS 1150 Kills 3 SCAR-H 753 Kills 4 SV98 289 kills 5 M1911 Tact. 276 kills Vehicles : 1...
Als ik Gunner zit in een Viper weet ik nooit of de piloot nu als eerste zijn flares gebruikt of ik dit zal doen. Meestal gebruik ik de mijne sowieso...
Vrijdag gaat sowieso lachen worden met die dikke _O-
Echt ribbons? Dan is het wel heel schandalig Delphi _O-
Poepcontent, en dingen zoals dat je alleen ranked kan spelen als je een bepaalde DLC hebt.
Ajax 5 gelijk 8), niet normaal hoe vaak wij dit seizoen al gelijk hebben gespeeld zeg.