Scheid namen met een komma.
Godsamme, had je niet ff 2 kunnen doen? :+
Ik moest trouwens lachen om die haakneus die ging rennen, waha!
Zeker, erg toffe serie. Heb alle eps. gezien. :)
Ja jonguh, de tijd dat je alle tijd nog in het gamen kon stoppen. Man, man hoeveel tijd ik in Gears heb zitten.
Dat doet me echt helemaal niks meer, haha!
Tja, tegenwoordig maken ze liever filmpjes of foto's dan je helpen. Of ze jatten nog even je cabine leeg... Hoe bedoel je verhuftering.
Damn man, echt heftig. Wat een debielen! M'n zwager is ook internationaal vrachtwagenchauffeur, tot nu toe gelukkig niks raars gebeurd. Maar hey,...
Xbox duh. Ik speel al Gears sinds launch op Xbox 360.
Begonnen aan Stranger Things, moet er nog ff doorheen. Dus Ep. 2 ook maar even aangezet. :+
O, ja klopt. 4 dagen zelfs, mja fuck dat... toch geen tijd.
Ja precies en het verschil is toch alleen tin case en map dlc? Als het nou 70 ofzo was.
Ugh, gewone versie of ultimate kopen? 100 euro! :o
Ja, nou in Antwerpen was gvd beste frietkot dicht en die biertjes kon ik niet echt vinden. :mad:
Antwerpen viel mij een beetje tegen, misschien ook 's naar Brugge of Gent.
[MEDIA] [MEDIA]
Pfff, mod-wannabe.
Jonguh, je staat al heel lang in m'n lijst. Alleen ben ik bijna niet online... Te weinig goede games en tijd. :p
Ik zal 'm weer een keer in de console gooien dan (waarschijnlijk eerst 30 updates :+). Door H4 was ik er echt gewoon helemaal klaar mee, haha.
Joh, ik heb geen idee meer man. 8) Halo 5 een paar minuten gespeeld en weer in de kast gelegd. Ik weet niet eens waarom ik het heb gekocht, beta vond...
De waarheid komt soms hard aan, sorry.