Scheid namen met een komma.
Heb 't eerste deel gezien en ik moet zeggen dat ik de film buiten een paar special effects een ongelovelijke bagger film vind. Nog geen haar op...
Krijg jij niet betaald ? (AI, iets te veel gezegt denk ik :p)
Dude ! Toen Dioga nog een klein Diogaatje was ging hij daar altijd met pappa & mamma zwemmen.. :+ (Als ik E3 hoor moet ik altijd aan dat strand...
w00t ja _O_
PGR is imo moeilijker te leren als RSC.. RSC is iets meer arcade en dus meer geschikt voor multiplayer.
Complimenten voor Dubbel D _O_ !! (*Vind alleen de letterkleuren op de achtergrond iets onduidelijk) Beetje mierenneuken gaan geen kwaad toch ?...
Director (misschien Shockwave Director, weet ik niet zeker)
Ik zou een security-cam halen 3)
*) = (denk ik) Patser :D = het superleuk vinden
't is toch de taak van een mod om als een topic is afgedwaald om hem weer op gang te sturen ?
en ik dan :'(
Word mij iets te onpersoonlijk.. Als ik zo zou moeten gaan modereren voel ik me net een robot.. *bliep* *bliep* Reacties.... Verwijderd......
:'( *Heeft medelijden met xbox_neut* Ik zou er bijna voor willen betalen weet je, maar dat gaat me iets te ver.. RSC word een classic (ff pmtje...
Nee man :p E3 is een strand omg. Eersel :o meer info: http://www.e3strand.nl/
:) Owh, en welkom trouwens, veel plezier op het forum :D kees kloost
joh, meen je da nou ? boeiend boeiend so heej boeiend ! waar haal je dat vandaan dan ? oooowh boek ! :+ --- Serieus.. Waarom...
Cartoon maak je met Macromedai Director :D Download een trial op www.macromedia.com Director is goed geschikt daarvoor, het heeft een union...
Hoeft niet gesloten te worden :) Hier kan toch ook verder geouwehoerd worden over LOTR, Return of The King b.v. :D Voor wie het boek niet...
bij Vbulletin 3.0 hoort ook eigelijk XBW 3.0 :9 :p
topic gaat nergens over |:- case closed zowiezo, er is in gewone game forum ook een Halo cheats topic.. Ga daar maar verder :)