Scheid namen met een komma.
Ik heb overlaatst mindhunters gezien: viel wel mee, maar niet van te zeggen heel goed. Aliens vs. predator heb ik ook gezien: Cool om 1 keer te...
Ik heb ooit gekickbokst, maar dat is al effe geleden, en als jij niets mis vindt met die topics, dan scheelt er iets met jou, hoeveel jaar ben je...
...hahahaha pfff(die blikseminslagen waren origineel en cool, als je weet dat de aliens die aanval al gepland hadden voor er leven bestond op de...
Ja dat had ik al door idioot! Maar kick je op die soorten topics? zo iets als: " ik haat onweer ,wie nog" of zoiets als: "als het regent,..." ......
Het verhaal onrealistisch, waarom? Omdat het over een alienaanval gaat? Hoe ze het in de film "ten toon stelde" was gewoon geweldig, kwam super...
Weet je waar je nachtmerries kunt van krijgen, van die fucker "ananas"(geregistreerd hier op xboxworld)!!! Fuck man, wat een topics maakt die kerel!...
Revolution-controller bevat minder knoppen Nintendo president Saturo Iwata heeft in de laatste editie van het Engelse magazine 'The Guardian'...
Ja dat heb ik ook soms, kan temenis vies zijn die druk. Je schiet dan wakker en zit nog half te spartelen ofzo :D
Jongen is precies wel je woordje he :D
Mmm, ik vind ze persoonlijk ongeveer even mooi, de zwarte misschien ietsje mooier.
yeah, me to! Die filmpjes ga ik toch maar bekijken als de pc geformateerd is, zal ik zo snel mogelijk doen, maarja, ik geloof u op uw woord als je...
How, coole tread, had ik nog niet gezien, dus zal ik mijn auto zeggen: een bmw 318 turbo diesel(wel het vorig model, heeft ook al een pak...
Mmm, gaat niet lukken :'| , spijtig, de computer flipt al als ik gewoon een bericht wil posten, allé, dan hapert hij al, zal ik het zo zeggen....
Juist het filmpje gedownload, maar ik kan het niet echt goed afspelen, er scheelt iets met de computer, fuck he!
Héhé, ze zijn weer fijn bezig hier! :D :D :D
Is er al een topic over? Ik heb toch echt niets gevonden,mss heb je die screens met xbox geruchten en feiten gezien?...
Mmm, dat heb ik nu nog nooit gelezen in deze tread se, iemand die een wortel in zijn droom eet, wauw, scary man!!!! whooooo. Wat ik wel gelezen heb...
Ja dat is het ergste nog niet als de xbox games niet compatibly zijn met de xbox 360. Waarschijnlijk speel ik dan toch niet meer veel op de "oudere"...
Ja zo heb ik ook eens iets aan de hand gehad! Ik sliep, ik hoor mijn telefoon(maar die was echt aan het afgaan), maar ik zat zo in een halve slaap,...
[IMG] Ik heb zitten zoeken en vond niks over deze game, dat verbaasd me wel fel, dus hier de nodige uitleg(want de game ziet er heel cool en leuk...