Scheid namen met een komma.
Zuiderpark zal het niet te vroeg kunnen verkopen, omdat ze dan een hoge boete van Konami kunnen krijgen. Als je 'm - waar dan ook - de 25e kan...
Ik neem aan dat je in de Master-league wel de spelers kunt transfereren/editten, omdat dat een heel ander format bestand is en uniek voor dat...
Is al gedaan door HanNiesz... bedankt :)
Oh ja, daar kan het aan liggen...
Ik heb een screenshot ingevoegd van die mail, kan je die niet zien? Misschien heeft het met je instellingen te maken, want ik kan hem wel zien......
Kunnen we proberen nog iets positiefs te zeggen: Iemand van PESfan heeft een email van Konami gehad: [IMG] Als je daar dus ziet wat niet kan,...
je kan ook in strategie de attacking en defending arrows veranderen. Daardoor gaan ze wel degelijk runs maken.... Wel eens geprobeerd?
Probeer in het option menu de optie-file nogmaals te saven. Gebruik eventueel een reserve memory-card, voor het geval er iets fout gaat....
Ik denk dat dit soort zaken statistisch wordt berekend. Zo zal de kans op zoiets als nu bij jou met Adriano percentueel weinig voorkomen, maar het...
Ja, en nog iets om te onthouden is dat ze sneller moe worden als je steeds met pressing speelt. Die kan je op B of inderdaad C zetten zoals 013 al...
Dat is al voor elkaar :) In WE8LE zijn de keepers weer 'normaal' en dat zal dan voor de komende PES 5 ook wel zo zijn...
Ik kan er ook niet in...
Gelezen, bedankt :)
Hoi Rivanov, Heb je mijn PM voor het WK nog gelezen? Kan je me daar nog over PM-men wat je doet? :)
RamonRR check je PM ;)
Bij mij is het omgekeerd: Ik oefen al maanden en nog steeds kom ik dingen tegen waarvan wist dat ik het niet kon :D
Kijk.... 8) *)
Wat is dat nou, Rivanov? Je avatar moet natuurlijk wel op PES slaan hè? Weg dat ding ;)
Ik had gisteren ook zoiets Rivanov en toen zat de communicator niet goed in zijn socket... misschien heb je dan half kontakt. Kan je ook nakijken.
Messo, dat van die instellingen is een heel verhaal en vaker hier geplaatst. Ik raad je aan op 'attacking attitude' te zoeken op dit forum (en de...