Scheid namen met een komma.
Als iedere review het heeft over prima graphics, denk je dan niet dat de video die jij gezien hebt wellicht de game geen recht aan doet? Maybe door...
Ik denk het niet, want de narrator heeft het over 'interesting people' ...
"Ja, maar anders gaan al die rijke fraudeurs in een ander landje de belasting ontduiken!!!"
Bugs hadden we sowieso al verwacht. Dat is standaard.tegenwoordig, maar bij grote open world games met complexe systemen is dat nog iets erger, en...
Ik vind 3 plekjes grid straf nogal weinig voor iemand die.zo'n cruciale fout.maakt en daarmee 1 andere racer uit de race wipt en bijna Perez ook ......
Hadden natuurlijk nooit Suarez voor die paar dubbeltjes eruit moeten gooien. Presteert altijd, neemt team op sleeptouw, scoort en geeft assists, en...
Wanneer je het gewoon kunt uitzetten via je Playstation menu dan is het natuurlijk ook gewoon onzin dat je je PS4 controllers niet kunt gebruiken...
Ik kan echt geen medelijden hebben met bioscopen, eerlijk gezegd. Kwam er vroeger vrijwel iedere week, maar de laatste jaren dusdanig duur geworden...
Slot op staande voet ontslagen bij AZ vanwege verkennend gesprek met Feyenoord over volgend seizoen. Compleet de weg kwijt daar in Alkmaar. Geweldige...
"Ik speelde Mortal Kombat met de nieuwe controller, nu ligt mijn hele hand eraf! Immersie!!!"
Bij Samurai Shodown waren veel characters juist (tijdelijk) gratis, dus dat was wel fijn ...
Terechte klacht.
Als ie open is geweest, is ie 2de hands, he!? Dan is ie nog maar de helft waard. :)
Ni No Kuni Remastered 10 euro in de PS Store. PES2020 is 20 euro in de PS Store. Mirror's Edge Catalyst iets van 4 euro ofzo.
Beetje het thema van deze CL reeks voor Ajax. Leuke eerste helften, en dan 2de helft wat onrustiger, slordig, lange halen snel thuis, etc.
In de eerste RDR (Redemption) vond ik de co-op missies wel leuk. Had je een groepje randoms en daarmee 'vocht' je tegen een groep AI tegenstanders om...
Komende vrijdag Dragon Quest in de GP. Demo staat al online en progress neem je gewoon mee naar de game. Kun je alvast beginnen.
Hij is/was 20 euro in de PS Store voor de Ultimate Edition.
Je hebt op zich gelijk, dat we niet moeten pixel-neuken en gewoon lekker moeten gamen, want we zien die verschillen vaak toch niet, maar aan de...
Ik denk dat veel mensen gewoon willen weten op welke console bepaalde games het beste draaien om op basis van die kennis een keuze te maken, of dat...