Scheid namen met een komma.
[IMG] Round Ireland With a Fridge Weet niet waarom het een leuke film was. Was gewoon een leuke film om te zien. Slaat eigenlijk nergens op,...
Weet iemand een goed programma waar je makkelijk .srt bestanden in avi bestanden kan zetten (hardcoden) en kan opslaan? Dan kan ik ook eindelijk...
^Statham speelt deze rollen niet meer omdat de director na Snatch geen fatsoenlijke film meer heeft weten te maken. En waarschijnlijk betaalt...
Waarom wil je die in iTunes openen en niet gewoon met VLC? Ah nevermind, las gister dat je een apple tv had gekocht dus denk dat ik het al weet ;)...
[IMG] The Town Erg goede film die het verhaal verteld over een groep bankrovers met de nadruk op de mensen zelf. Dus wat beweegt de mensen en dat...
+1 Wat een ongeloofelijk bagger spel.
^Dragon Age of Mass Effect 1, beide erg goede rpg's al is DA meer een echte rpg en ME een action rpg.
Ga dit keer niet teveel trailers van ME3 zien, aangezien ze bij ME2 in sommige trailer wel heel erg veel spoilden wat echt doodzonde was.
Zag gister de laatste trailer van Dead Rising Case West... erg jammer dat deze 800 MS points gaat kosten. Ik ga hem daar niet voor halen. Het succes...
Zou zeker Enslaved ook halen. Kan je al voor rond de 22 euro online kopen net zoals Castlevania en die is zijn geld meer dan waard. Tot nu toe meer...
Trailer ziet er wel nice uit, al moet ik zeggen dat de teaser trailers voor Mass Effect 1 en 2 destijds vetter waren. Maar ok, denk dat de battle...
Officieel is het een trilogie dus dan zou dit het laatste deel zijn. Maar Bioware heeft ook aangegeven dat ze eigenlijk niet van plan waren dan de...
Ja die DLC van deel 1 sloeg echt nergens op, hoop dan ook niet dat er een mp in komt en dat ze al hun tijd in de singleplayer besteden. Zit niet te...
Guitar Hero 3 + Wireless Guitar (1 uurtje gebruikt, dus eigenlijk nog gloednieuw met alles erbij) [IMG] Of COD MW2 Hardened Edition (Gloednieuw...
Eerst maar aan deel 1 beginnen zou ik zeggen, die is nog beter dan het tweede deel ;)
[IMG] In Bruges Verhaal begint een beetje langzaam, maar als je er eenmaal in zit is het echt een goede film. Vooral het einde van de film is...
[IMG] I'm Gonna Git You Sucka :+ Deze film sloeg helemaal nergens op, maar is zo fout en oud dat ie weer leuk is omdat het echt nergens over...
[IMG] The Usual Suspects 5 criminelen die na wat problemen een klus moeten klaren voor een andere crimineel, maar alles is anders dan wat het...
[IMG] The Sky Crawlers Eindelijk dan gezien met ondertitels en twas echt een goede film. Als je van anime films houd is dit zeker een dikke...
[IMG] Unthinkable Film gaat over hoever mensen zullen/kunnen gaan voor het grotere doel. Kan er weinig over zeggen odat je anders meteen het...