Scheid namen met een komma.
Die waas is hoofdzakelijk op wide.... Ik speel altijd op wide vanwege het goede overzicht.
Och ja, de eeuwige discussie hè? Maar er zit in sommige stadions inderdaad een soort waas over het scherm, maar na een dagje spelen heb je dat niet...
Over Collina weet ik niet. Als je wit drukt, kies je de strategie-knop. Wit +A of Wit + b,x of y zijn allemaal in te stellen strategien. Ga in...
Del Piero is vaak geblesseerd...
Bedankt Cyrax, dan klopt het dus wat ik schreef. Wel een goed idee om het te doen als de tegenstander passed van de verdediging naar de aanval. Ik...
Ja, dat bedoel ik :)
Ik zie ook veel spelers die de tweede press (X op de Xbox) gebruiken om te verdedigen. Ik heb het zelf ook geprobeerd op LIVE, maar merkte al gauw...
Wil je dan vertellen hoe de respons van het ding is, zoals gezegd moet je de schouderknoppen harder indrukken (intimmeren :D ) als je de...
--> Lekkerbek: Ik heb NOOIT beweerd dat ik goed was, integendeel, ik heb regelmatig herhaald dat ik niet gewend ben aan andere tegenstanders dan de...
Absoluut niet, :~ Ik doe mee aan een aktie op onze competitie-site voor het kopen van een dreamcast adapter, zijn gisteren besteld en ik heb tot...
Ik vind wel dat de scheids in het algemeen betere beslissingen neemt. Dat was echt raar soms in PES 3... Heb je besloten toch niet op LIVE te...
Bedankt Rivanov... goh, ja, niet eens in de gaten :) AJK, hangt er vanaf waar de bal zich bevindt, maar op die manier kan je ze extra naar voren...
Wie zegt dat? Witte knop+rechter trigger schuift het 1 aanvallende stap omhoog, witte knop+links is extra verdedigende stap. Daarmee doe je dat...
Over Adu: Daar weet ik het antwoord niet op. Appie, ik heb net één wedstrijd gespeeld (gewonnen) maar ik heb niet op de rankings gelet... ik raad...
Dat kan ja, met de edit mode, maar dan moet je wel een ander team overschrijven, bijvoorbeeld PES United... Eerst doe je team-edit en daarna edit je...
:D Gefeliciteerd!
Volgens mij moet dat met de functie 'registering players' in de edit mode.
Neenee! :D Jij stond de eerste game voor met 2-0 en toen maakte ik nog 2-1. De laatste game stond het bij rust al 2-0 voor mij en dat bleef zo......
Ik was inderdaad net uit bed :D
Oops! 8) :o :+ _0/