Scheid namen met een komma.
Nu we het toch over partities hebben, kan ik mijn C (systeem) en D (data) schijf samenvoegen tot één schijf, zonder er één te hoeven formatteren? Het...
Uit schrik? Ik gebruik dat ding als shotgun met opzet hoor.:9
Ik ben op het moment bezig met Fallout New Vegas, maar zodra ik daarmee klaar ben pak ik BC2 weer op. Add me maar alvast.
:(
Pff, wat een commentaar allemaal. Het initiatief was goed hoor Daan.;)
Trouwens, wat moet ik eigenlijk doen met al mijn bottlecaps? Want ik heb er inmiddels al 10 000.8) Also, hoe zijn jullie The Strip binnen gekomen?...
Jup, had het ook gelezen. Dit is het dieptepunt, slechter dan dit wordt het niet. Ik kap met dit topic...
Nee klopt, maar voor die 'special reward' die je uiteindelijk krijgt doe ik het graag.:+
Yeah, ik heb net Primm bevrijd, en ik heb al 1000 bottle caps.3) Ik moet zeggen dat die hardcore mode weinig toevoegt aan de game ervaring. Ik...
Hoe zit het precies met spullen opslaan in crates e.d. Want mijn inventory begint al aardig vol te raken, maar helaas heb ik nog geen eigen huis......
Voordat iemand anders het doet, hier moet je zijn: http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=149584 :)
Even kijken of ik het nog weet: Stel iets heeft een groeifactor van 1,5 per week. Met een startpunt van 5 is het dus in een week gegroeid naar...
En daarvoor registreer je je op een Xbox forum? Ik vermoed spam...
Ik vind deze ook nog steeds geniaal: o8XxQ0o9QQc
Ik keek vroeger ook altijd naar hoe mijn broer een spelletje aan het doen was hoor. Totdat het mijn beurt was om achter de computer te gaan, dan...
Had hem naar jou toe laten komen. Oblivion spelen > Pilsje.
:~
Als ik gewoon een zelfde insteek aanhoudt als in Fallout 3 kom ik er wel doorheen dus.;) Of is er echt iets fundamenteel anders?
Ik krijg morgen de game binnen. Iemand nog tips i.v.m. character creation? Skills die ik per sé moet hebben, enz...
Nah, je moet eerst een paar Daedra killen die ervoor staan, maar dat kun je in je eentje nog wel af. Zodra die gate open gaat kun je naar binnen...