Scheid namen met een komma.
Haha ja ik vroeg me eigenlijk af wat die gekke witte achterkantjes zijn die je zoveel aan de linkerzijde ziet staan. :+
USAS, MAV en paar kleine dingen zoals Famas iets nerfen zullen in de volgende wel komen, maar USAS en MAV gefixed had ik nu ook graag gezien...
Kreeg dit net van 'n maat, check die Ben Saunders ff veel schoenen hebben. Wat voor iets zijn die aan de linkerzijde met zo'n witte achterkant?...
Belangrijkste: niet meer mortar campen in de spawn zone (mortar is dus niet deployable in de spawn zone) en een fix dat de lock-on niet verdwijnt...
Ben ik de enige die sowieso helemaal niet met Shotuns werkt? :9
8 ball, boring...
Altijd zo gaaf die AA vs. Little Bird gevechten. Een goede AA driver wint van de Little Bird met gemak, en andersom wint een slimme Little Bird...
Fight Night Round is meer mijn ding omdat ik gewoon klappen verkopen gaver vind dat het grondwerk, maar in deze demo heb ik toch zeker meer dan 10...
Nee want als winnend team heb je juist meer objectives gepakt/mensen gekilled (in conquest bijvoorbeeld: meer vlaggen gecaptured en meer mensen...
Als jij in een noob team zit maar toch nog de meeste punten weet te halen.. :9 Niets aan veranderen.
kut kut kut Ajax.............. :(
Even wat anders: probeer eens wat minder dubbel te posten, zie dat best wel vaak bij jou. Je kan je post ook editen he :9. Ik kwam gisteren btw...
Precies. Hopelijk is de demo iets, maar het slaat imo iets te ver door in het 'Future'.
Ajax moet dit zo nodig winnen. :'(
Dat de ratings van de spelers omhoog zijn gegaan door o.a recente prestaties.
Nu sneeuwt het hier ook als een dolle, over 10 minuten rijles 8).
Sowieso ook dat ze toen naar Ajax - Az wilden etc.. doe toch normaal. :emo:
Toen ik eerst op de link klikte zag ik daar alleen maar spelers uit de Engelse competitie, Balotelli, Gerrard etc. Nu is het gefixed. :9
Gewoon kills maken, beetje met de MAV spotten, Radio Beacon neerzetten voor je squad. Meer is er eigenlijk niet, gaat aardig langzaam die klasse. :9
Fixed.