Scheid namen met een komma.
Zeker ff doen. Alleen balen van je status. Ach ja hebben we weer wat nuttigs te doen!! Iemand morgen gamen GR rond 16:00??? Stuur me ff een PM
Nog nooit gedaan. Ik maak altijd iedereen af. Dan is het ook goed.
Ben net weer online. Damn, krijg ik bezoek. MAAAAAAAAAAAAAAAAAR Het is gelukt!! Hartstikke bedankt. Ik vind niet veel gamez maar als ik ze vind...
Ga ik nu gelijk ff proberen. Wel balen ik was net zo ver. Ben zo terug, heb nog geen router!!! :(
Ik heb dit ook al in de centrale thread gezet. Helaas geen reacties. Dus probeer ik het ff zo!! Als ik LIVE ga met GR, probeer ik op alle...
yep, alleen bij Ghost Recon. Al de lui die ik ken met een XboX hebben geen GR. Als je me zegt wat ik moet doen. Kun je me misschien uitnodigen!...
Jawel juist wel. Alleen als ik het spel laat zoeken dan vind ie geen game om te joinen!! Een paar keer wat gevonden. dan zegt ie dat de...
Ik heb wel zin om te gamen. Alleen zie mijn sig!!
Helaas niet boeiend! | | | | | | \ /
Nu Ghost Recon. In het begin even laten liggen. Vond het relatief te makkelijk. Ik ga hem denk ik nu toch uitspelen. Probeer al tig keer LIVE te...
Ik ben net voor het eerst bezig met LIVE. Ik heb het topic doorgelezen, maar damn ik vind helemaal niemand. Is er uberhaupt iemand van jullie nog...
Heeft er niemand hier ruimte voor een paar films. Ik heb verschillende films hier liggen van de echte jongens. LVX en alle andere.
Looks nice. Especialy the pic of the landscape!
Ik heb jajajaja ook de demo. Ik vond er niet echt heel veel aan. Beetje vliegen en knallen. Daar gaat het juist ook om. Verder wel een mooi spel om...
Niet boos worden zei ik toch? Ga jij nou maar gewoon lekker verder racen met je..... cya
Hoax - Internet-term voor onware en dus hinderlijke waarschuwingen voor virussen en andere gevaren. Hoaxes zijn van oorsprong misverstanden of...
NOG MEER VALSE INFO: Gaat over Midtown Madness 3 :) pharzimx Vitesse-fan Geregistreerd: 05-01-2003 Locatie: Live Gamertag: scheit dat...
Speciaal voor jou: Internet hoaxes are messages written with one purpose; to be sent to everyone you know. The messages they contain are usually...
Damn, nu heb je het alweer fout!!! Het is schIJt. LOL (niet boos worden joh, heb je helemaal niks aan.) Dat is al je 2de grote fout!! Mischien...
Letsbee is druk en leest regelmatig de posts. Hij kan echter niet de hele tijd reageren. Hij heeft vandaag al een paar keer op mijn pm's gereageerd....