Scheid namen met een komma.
Patapon nooit gespeeld =( In de normale levels bouw je de muziek op door 'munten' op te pakken. Daarnaast moet je net als bij iedere andere...
Kameo Nog steeds [IMG]
Ik heb een tijdje terug dit gelezen. Misschien dat je er wat aan hebt:
Misschien is dat het probleem van de game. :+ Het is gratis! En dat meen ik serieus. Ik heb een redelijk aantal gratis MMO's geprobeerd, maar geen...
Ben vandaag wat bezig geweest met de challenge levels van Sound Shapes. Ze waren niet vreselijk, maar soms toch best pittig. En ik ben gewoon niet...
Hmm... Mja, ik merk dan vanzelf wel wanneer/of ik die trophy krijg. Ik weet bv ook niet meer of ik bij die lunch ook dit te zien kreeg [IMG]...
http://marketplace.xbox.com/nl-nl/Product/FINAL-FANTASY-XIII-2-Demo/66acd000-77fe-1000-9115-d80253518812?cid=SLink
Hm, misschien. :+ [IMG] [IMG] [IMG] Mijn omelet was wel goed gelukt! (misschien omdat de game me niet vroeg hoe het gemaakt moest worden... :p)
De rest krijgt blijkbaar niet veel aandacht van je, haha. :+ Ik wist niet dat er een trophy voor die lunches was... ik had 'gisteren' die volle...
Een tientje vind ik wel wat veel voor zo een game...
Veel alternatieven zijn er in NL helaas niet. En ik vind het altijd wel leuk om over een tijd terug te kunnen bladeren en games/hypes/scores etc van...
Geen aandacht geven? Je bent een vreselijk persoon! :+ En snel. Waar zit je qua datum nu? Ik dacht dat ik al snel was door in augustus een SL...
Jou lebron is beter dan die van mij. Die van mij mist constant. Weird. :+
Klopt. Maar Classic is denk ik toch echt nog wel beter dan de mobile versies.
Ik heb Classic mode nooit gespeeld. Maar als het iets stripped down is tov de full versie vind ik dat niet erg. Is soms wat té veel. :+
Wie wel. :+ Wie heeft in godsnaam gevraagd om Borderlands 2 op een handheld. :p Ook zo lang na de console release. Maar goed, zo zit ik ook ergens...
Tsja. Het was ook geen topper, en ik speelde het nooit te lang achter elkaar. Maar in short bursts vond ik het wel leuk. Vooral voor de prijs. Nog...
Wacht maar... :+ De releasedate was te specifiek om een echte fout te zijn. Het zal gewoon te vroeg zijn aangekondigd (of inmiddels uitgesteld)
Nu wordt het helemaal mooi met die PS4. Zeg ik dat ie een clip van 10/20 seconden moet uploaden, zie ik later dat ie iets online heeft gegooid van...
Ik heb inderdaad de 520. =(