Scheid namen met een komma.
Deze draad moet trouwens naar Xbox hardware & accessoires >>moved>>
maandelijks 4 games ? Bohwjah.. doe maar ruig 8) Ik kan aan 1 game zo'n 2 a 3 maanden plezier hebben, ik denk neit dat je 1 game per week...
Saaie zomer ? Kan je je niet genoeg vermaken met Live ? Of voor als je dat niet hebt kun je altijd nog films kijken op je Doos (als het regent) :) En...
35 posts later.... "ik zou er mee terug gaan..." "als je het bonnetje hebt kun je terug gaan" "Weet je wat, je kan er ook gewoon mee terug...
verveelde je je Destrukt-DCF(d1 :~ :p
Moet naar Xbox Hardware >>> >>Moved>>
Wat maakt het hoesje nou uit ? Als het maar in goede staat verkeerd en er een boekje bijzit. Mij gaat het om het spel, en al zit ie in een blauw...
Ik heb ze bij E-Plaza gespot (die winkelketen is toch van Bart Smit ?) iig, er lag Project Gotham Racing, voor €29,95... Leuk prijs voor een leuke...
w00t Dus het is mogelijk om m'n Xbox er mee aan & uit te zetten 3) Kan je een schema oid maken waar alles staat uitgelegd hoe 't gedaan moet...
Ik gebruik nooit die chapters knopjes... Gewoon heel de film kijken of niet...
whahaha.. Dat MSN Gesprek 3) JaminJay: What am I, chopped liver ? I work on the audio to you know. MusicMan: True, you've always brought me...
Yup. luister naar gegron ! Display knop gebruik ik toch regelmatig als ik film kijk... Kan het niet op de cijfersknop ? 1t/m9 weetjewel :)...
leuke grap.. maar nou is 't wel genoeg gezecht back-on-topic people :)
Die probeerde ik al te zoeken in de handleiding.. Maar kon 'm niet vinden :( Damn, ben veelste nieuwegierig... *Moet het weten ! *Gaat het nog...
*Had ook houdoe tegen forum gezegt :'( Maar het is ECHT fokking moeilijk... *zegt weer hallo tegen forum 3) Als iemand tips ofzo heeft,...
* gaat zoeken - ff w88, geef zo een link.. edit me bericht dan wel :) http://www.php.net/distributions/manual/php_manual_nl.chm Hij is niet...
PHP (officieel "PHP: Hypertext Preprocessor") is een veel gebruikte Open Source general-purpose scripting taal die speciaal is uitgerust voor Web...
Rare grap :+
*kuch* opsomtopic . . . . . case closed
waar gaat dit over ? moet dit niet een reply zijn ? Het is mij allemaal een beetje onduidelijk.