Scheid namen met een komma.
Waarom moet realisme gekoppeld worden aan super goede gfx? Realisme staat voor mij gelijk aan een gamewereld waar de logica m.b.t. zwaartekracht en...
Kevf: Dan wordt het toch een goede game in de GTA traditie: lelijk uiterlijk, heerlijke gameplay ;)
Deze inbreuk op je privacy hadden we toch al vanuit Amerika, U.K., Canada en Nieuw Zeelang met het in gebruik nemen van Echelon dus echt veel zal het...
Net de PU gelezen met een hands-on preview van Jan en de schreef dat het toch behoorlijk goed in elkaar steekt en dat er een groot verschil zit (in...
Ik hoop echt dat deze game de verwachtingen waar gaat maken. Dan heeft de 360 toch een mooi pareltje in haar line-up staan (goedkoop alternatief voor...
Hier zit ik echt wel op te wachten. Speelde de eerste tot een maand of 2 terug nog dus heb me er echt prima mee vermaakt. Hopelijk wordt deze net zo...
Ik ben er bij
The Bourne Ultimatum; ik vind hem de beste uit de serie, vooral vanwege de dialogen en het totale verhaal. De actie is even sterk als in de vorige...
Ja, ik vind de demo echt heel tof maar vraag me idd af wat de hele game nog gaat toevoegen aan de ervaringen (die echt heel tof zijn) die ik nu heb...
GRAW en vele andere koopjes voor 18 euro bij thehut.com (sorry als het al vermeld is)
Weet iemand met welke afstelling de Ferrari-challenge te doen is die je moet doen met een F40, F50 of een Enzo? Ik beschik alleen maar over een F40...
Klaar! Post je ook nog f de uitkomst van de enquete?
Monster is een beetje traag door het uitdiepen van de sfeer en de achtergrondverhalen.
Monster gaat wel een beetje traag (niet zoals Naruto, zeker de 1e 3-4 afl.) maar het zit erg goed in elkaar. De sfeer is erg goed en het verhaal ook.
Wat vinden jullie van Ghost in the Shell:Innocence. Ik vind hem erg goed (zelfs beter dan de 1e). Ik denk dat ik Naruto maar weer eens ga oppakken...
Ik heb zelf FF niet gezien maar voor de mensen die het goed bevallen is heb ik nog wel een tip: Ghost in the Shell: Innocence. Mooi (soms moeilijk te...
Mensen kan ik nog joinen bij deze carclub? Weet dat er maar plaats is voor 25 mensen maar hopelijk kan ik deze nog joinen want het lijkt me ideaal om...
Goed idee:) scheelt de helft van de posts.
Volgens mij ligt de server er weer af. Nieuwe challenge misschien?
Zie begin van het forum